|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Restaurantanbefaling i Oslo sentrumGjerne gourmet og f.eks. 5-retters/set menu av noe slag, være stille og rolige lokaler, mulighet for fiskefri og glutenfri mat - og så må vi kunne få tak i bord i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling i Oslo sentrumPalace grill er yndlingsstedet mitt. Det er ikke bråkete, men litt rockete. Kun 4-5 bord, vel, alt etter hvor store selskapene er.
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Restaurantanbefaling i Oslo sentrum
Takk for tips! Palace Grill var fullbooket dessverre - dog forventet. Skal undersøke de andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling i Oslo sentrumJeg bor jo på ingen måte i Oslo, men har spist på Südøst og likt maten og stemningen godt der. Mr Bay likte jeg også veldig godt den gangen jeg var der.
![]() |
#5 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurantanbefaling i Oslo sentrumI morgen, det kan bli vanskelig på de mest populære stedene - jeg stortrives på Pjoltergeist (usikker på om de kan fikse en hel smaksmeny/Zuper Pakki uten fisk), Le Benjamin, Chez Colin (begge gode, rustikke franske) og kjelleren på Statholdergaarden. Den siste er kanskje den som gir mest for pengene, man kan få en helt vanvittig smaksmeny (10 retter) for en ganske rimelig penge sånn i forhold til hva man får. De kan tilrettelegge for absolutt hva som helst, jeg hadde med en matintolerant venninne dit engang som i den perioden kun tålte en ganske begrenset meny, og de satte rett og slett en lærling på jobben med å kreere egen meny for henne. Men da hadde de tre ukers varsel, altså. http://statholdergaarden.no/smv/meny/sesongsmeny |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling i Oslo sentrumHva med å teste nye Jòr? De åpnet i forrige uke, så jeg har ikke fått testet dem, men det ser interessant ut. http://www.jor.no
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling i Oslo sentrumI hvert fall da vi diskuterte miljøpolitikk etter en halv vinmeny og en vordrink.
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling i Oslo sentrumMdG-erne hadde til alt overmål allerede forhåndsstemt, så det var liksom ikke så mye å krangle for, men slike smålige hensyn tar man jo ikke etter noen dry martinis og 5 vinglass.
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Restaurantanbefaling i Oslo sentrumTakker for mange flotte tips |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|