Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Akustisk eller el-piano?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-15, 18:42   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akkustisk eller el-piano?

Man må ikke flytte piano med flyttebyrå, man kan flytte med henger/varebil. Det bør stemmes uansett etterpå.

Vi har både akustisk og et (sabla bra) el-piano. Jeg spiller nesten bare på det akustiske. (Men jeg liker jo godt at man kan bruke headset på el-pianoet, da.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 18:55   #2
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Akkustisk eller el-piano?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Man må ikke flytte piano med flyttebyrå, man kan flytte med henger/varebil. Det bør stemmes uansett etterpå.

Tenkte flyttebyrå fordi det må fraktes over fjellet til Bergen. Blir ganske tungt på en henger i hvert fall.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har el-piano, synes det er kjekt. Jeg hadde kjøpt det. Men det er jo ikke gratis det heller, du vil ikke ha hva som helst.

Hvilken prisklasse bør man opp i i så fall?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 19:14   #3
Serena
Superduperaktiv

Medlem siden: Sep 2008
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Akustisk eller el-piano?

Jeg har el-piano og er veldig fornøyd, det har rukket å bli 14 år gammelt og er et Yamaha el-piano. Det er ikke et pent møbel, men bortsett fra det er det et godt piano, og headsetmuligheten er nødvendig for oss. Det er lett å frakte/flytte, men jeg har det på foldbart stativ og hadde nok valgt et fast stativ om jeg skulle velge nytt nå, mitt er ikke kjempestødig (tenker i forhold til barn som i verste fall kan velte det)

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 20:25   #4
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akustisk eller el-piano?

Jeg synes ikke det er så verst å se på jeg Det er mye å velge i, og en må nok opp litt i pris for å få et med bra nok klang.
Vi kjøpte noe ala dette og til nesten samme pris.
Vi hadde et akustisk piano før, men pga flytting osv så solgte vi det.
Er så langt fornøyd.

http://www.4sound.no/tangenter/digit...-clp-575-white

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.