|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Par med hund, rolig sted med fin natur, ØstlandetVi vil gjerne ha noe å se fram til i høst/før jul. Par uten barn med hund. Sånn ca ei helg, kan få det til midt i uka også. Fint om det ikke er superdyrt.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Par med hund, rolig sted med fin natur, ØstlandetJeg ville valgt meg Rauland i Telemark.
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Par med hund, rolig sted med fin natur, ØstlandetLeilighet ved Gaustablikk? Mye bra turmuligheter.
![]() |
#4 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Par med hund, rolig sted med fin natur, ØstlandetHerangtunet i Valdres anbefaler jeg! Koselig hotell og definitivt med særpreg .
![]() |
#5 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Par med hund, rolig sted med fin natur, ØstlandetNorefjell? Der er det Quality Spa Hotell med utleieleiligheter man kan styre måltider og slikt selv. Og hund er tillatt. Antagelig ikke veldig billig, men veldig fint.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Par med hund, rolig sted med fin natur, ØstlandetVi var i Rjukan/Gaustadblikk i høstferien. Fantastisk flott natur. Vi hadde med voffen vår og det er supre turmuligheter der.
![]() |
|
|