|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Textrovert
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteSiden april har det stort sett gått i denne: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#22 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteHar flere, men disse går det oftest i: Snow Patrol (Kilde: youtube.com) Kent (Kilde: youtube.com) Thåström (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteTeflona, har du hørt denne? (Kilde: youtube.com) Jeg elsker for øvrig denne, Run med Snow Patrol. ![]() (Kilde: youtube.com)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#24 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteDen var også fin! (Men jeg må ha originalen, den sangen betyr mye for meg).
|
|
|
#25 |
|
Søt og rar
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteJeg hører hele albumet Ten love songs (Susanne Sundfør), bortsett fra Insects, to ganger, hver gang jeg trener.
|
|
|
#26 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteAkkurat nå for tiden er det denne: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#27 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteJeg elsker One Republic, spesielt Mercy. Diverse Pink Floyd går på repeat deluxe om dagen fordi vi skal ha konsert i desember på Logen i Bergen (tribute), spesielt Machine og Shine on you crazy diamond.
|
|
|
#28 |
|
Rockesøster
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteJeg har et utall av spillelister men man kan være helt sikker på at 2 band er på uansett liste; Suede og Muse. (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#29 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spilleliste
Hver gang jeg ser nicket ditt, Nextlife, så tenker jeg på Suede sangen ved samme navn. Den er så nydelig |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Rockesøster
|
Åh, så hyggelig, tusen takk. Jeg elsker den sangen så inderlig. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#31 |
|
intro
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteChandelier er den aller beste: (Kilde: youtube.com) Ellers har denne surret mye på repeat hos meg - REMs At My Most Beautiful: (Kilde: youtube.com) I en periode gikk denne nonstop - av alle ting Halfdan Sivertsens versjon av Bertine Zetlitz' Twisted Little Star: (Kilde: youtube.com) Jeg har også spilt denne mye de siste månedene - Tonight, Tonight med Smashing Pumpkins: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#32 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelistePsyco - Muse (Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#33 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Fantastisk! Den beveger meg like mye hver gang |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteTre som er hørt mye på i det siste: (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) Ellers har man over flere år ved jevne mellomrom vært innom Youtube for å høre denne i en akustisk versjon: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#35 |
|
awesom
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteAkkurat nå: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#36 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteDenne er alltid på min slappe-av-liste. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#37 |
|
Rockesøster
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteJeg oppfordrer dere til å skrive inn artist og sang i tillegg til evt. link, det er ikke alltid man får opp linkbildet med dette på, og da er det er kjekt å kunne lese hva dere faktisk hører på.
|
|
|
#38 |
|
Epikur
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteEn tid tilbake hadde jeg absolutt dilla på Murder in the city av Avett Brothers. Et av mine absolutte yndlingsband. (Came for the music, stayed for the beard (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#39 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteDette er nattasangen til Knøtteliten. Den går hver eneste kveld, på repeat. Heldigvis er den så fin at jeg ikke blir gal.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Repeatsangene dine? FPs egen monomane spillelisteKari Bremnes- Det einaste vi ville (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
![]() |
|
|