Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Doctor Who-tema på jenta sitt rom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-15, 09:27   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Doctor Who-tema på jenta sitt rom

Storesøster sitt rom har litt for mye rosa i seg nå og jeg tenkte jeg kanskje kunne gi henne en liten oppgradering til jul.

Jeg har kjøpt dette sengesettet http://www.ebay.com/itm/New-Doctor-W...-/291600396974

Dette stoffet skal jeg sy gardiner av

Ellers lurer jeg på å få printet ut noen illustrasjoner og rammet inne, inspirert av dixie sin stuevegg.

Fant denne og syns den er utrolig kul, men er litt usikker på om jeg hadde fått det til. Men kanskje mannen hadde klart det. http://www.instructables.com/id/Doct...se-Wall-Light/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-15, 11:37   #2
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Doctor Who-tema på jenta sitt rom

Kjempebra!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-15, 11:49   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Stilig. Har du sjekket Pinterest? Masse gøy der.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-15, 12:22   #4
zinatara

zinatara sin avatar

zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ooohhh....likte det gulvteppet!

Det er litt basert på hva jeg kan få tak i til en ok pris og hva jeg klarer å lage selv. Og jeg er ikke den beste kunstneren, selv om jeg er ok på symaskin og strikking.

Gammel 04-11-15, 12:29   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

teppet ser jeg for meg at er malt striper på med tekstilmaling eller noe sånn altså...

Gammel 04-11-15, 12:36   #6
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

teppet ser jeg for meg at er malt striper på med tekstilmaling eller noe sånn altså...

Det kunne jeg nok klart. Men ser ikke for meg at døra hadde blitt like bra om jeg gjorde det.

Tror jeg skal satse på å bytte ut prinsesselampeskjermen i taket med en sånn

Gammel 04-11-15, 13:02   #7
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Her er et par forsøk på bilder i ramme, men er ikke sikker på om det er disse som blir de endelig utvalgte. Tenkte jeg skulle få tak i et par små rammer også.

Og ny lampeskjerm ved hjelp av fotopapir, lamineringsmaskin og limpistol.

(Bildet som er tatt skjevt, ikke lampen som er skjev. )

Gammel 04-11-15, 13:46   #8
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Kanskje dette kan fungere som gulvteppe
http://jysk.no/interior/gulvtepper/s...00x150cm-multi Blir jo litt samme stilen, selv om det ikke blir like likt som det over her.

Vi burde egentlig malt veggene også, men tror ikke det blir før jul iallefall.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.