|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på boligHm. Det var en interessant tråd, og jeg har ikke har tenkt på det med stort hus som stort forbruk. (Og er heller ikke sikker på om jeg skjønner hva som menes med det, hvis jeg skal være ærlig.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på boligInteressant Pepper Lemon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på boligVi er fire på 140 kvm, og kan ikke tenke oss større. To stuer, tre soverom, to bad og ett stort vaskerom. Stuen nede er med lerret, projektor og dobbel sovesofa til gjester, ekstra bad og toalett over gangen.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på bolig
Hm....Eg klarar ikkje å sjå at stort hus= stort forbruk når eg ser rundt i min omgangskrets. Eg syns størrelsen på huset heller seier noko om prioritering. Dei eg kjenner som har stort og fint hus bruker veldig lite pengar på andre ting. F.eks. reiser dei sjelden på utenlandsferie og går sjelden på restaurant. Antageligvis fordi stort huslån begrenser kva dei har tilgjengelig av pengar til å bruke på sånt.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på bolig
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|