|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Vaskemaskinen vår har fått dødsdommen - lageret har gått. Den er en seks år gammel AEG. Før den hadde vi en Miele i 8 år. Vi synes ikke vaskemaskinene varer så lenge som vi forventer ut fra prisen, men kanskje vi forventer for mye? Med seks i familien går den nesten hver dag, gjerne flere ganger om dagen.
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Vi er overraskende fornøyd med Samsung, jeg tror det er denne: http://www.elkjop.no/product/hviteva...in-ww80j6600aw
![]() |
#3 |
Stressa før
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?10 kg frister: https://www.expert.no/hvitevarer/vas...skin/p-217190/
![]() |
#4 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Jeg elsker vår Samsung eco bubble som tar 12 kilo. Jeg er skippertaksmenneske, og elsker at den tar unna ukas vask i store jafser når jeg går løs på haugen i helgene.
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?
Jeg vet ikke helt hva som er forskjellen, men jeg tror begge modellene var tilgjengelig da vi kjøpte vår. Det var nok en eller annen feature jeg mente vi ikke trengte. Vi kjøper typisk alltid den nest beste modellen.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Og veldig stor forskjell på størrelsen på trommelen fra den gamle Siemens og til denne, jeg trodde ikke jeg skulle merke det så mye. Ikke noe problem med alt sengetøy i én jafs, og noen håndklær med.
![]() |
#7 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Vi kjøpte Miele etter at vår tre år gamle Siemens ikke kunne repareres for en filleting: en småstein hadde slått hull i utvendig trommel, som var av plast. Utvendig trommel hos Miele er av metall og blir følgelig ikke ødelagt av noe som ihvertfall i vår familie er hendelig uhell. Den har holdt i tre år nå og allerede overlevd et tilsvarende uhell, så vi er veldig fornøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Jeg bytta ut en skikkelig trøblete og veldig dyr Mielemaskin med en Ariston med 11 kg kapasitet. Det er godt med stor trommel! Hvor holdbar den er vil tiden vise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Vi har Electrolux. Ni kilo tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Jeg kjøpte nettopp denne Bosch maskinen til 6600,- etter å ha funnet at den har vært best i test de tre siste årene. Tar 8 kg og vasker hurtig eller lenge og økonomisk. Klasse A +++.
![]() |
#11 |
Stressa før
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?
Og den vasker rent, mamaria? Leser noen som mener at den ikke vasker rent.
![]() |
#12 |
Stressa før
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Expert-mannen anbefalte også denne: https://www.expert.no/hvitevarer/vas...tork/p-213348/ men det jeg leser av tester tyder på at den bruker veldig varm tromling. Og så har vi tørketrommel, og når en tar med at vi kun tromler håndklær, virker det unødvendig å ha en kombimaskin. Flere deler som kan gå i stykker, tenker jeg.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Vi har en LG som tar 11 kg. Godt fornøyd med den, er vel 5-6 år siden vi fikk den og har aldri hatt noen problemer med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin til stor familie - anbefaling?Vi har Samsung Eco Bubble som tar 12 kg, og elsker den. Den vasker alltid rent. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|