|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Vi har bestilt oss en halv grisMannen min og jeg har vært ville og gale og bestilt oss en halv gris - vi får den enten om ei uke, eller om to, alt ettersom når "vår" gris slaktes.
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisÅhh! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisÅ ja! Vi hadde alltid en hel rein i fryseren som liten og to grisehoder på kok i desember. Jeg lurer på om man får bestilt slikt her?
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisDet er utrolig gøy!
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
|
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisMe er snart klar til slakting her er bruket og. Grugleder oss. Men me får i alle fall kortreist og god mat.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisVi hadde sånne plansjer som hang over fryseren i matboden. Hvordan dele både gris og storfe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisJeg parterte et helt lam i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Unik
|
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisEg har to lam i frysen og. Eit partert og eit heilt.
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisJeg veit faktisk ikke om det er med innmat - jeg har glemt å spørre. (Mannen driver og forbereder seg mentalt på akkurat det med evt innmat.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 10-11-15 kl 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisDe pleier å være uten innmat. En av fordelen med å slakte selv.
![]() |
![]() |
#15 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Vi har bestilt oss en halv grisDet er gøy å dele stykker. Jeg har jobbet sammen en butikkslakter og gått på kurs hos ham. Men jeg kan nok ikke nok til den jobben dere skal gjøre.
![]() |
|
|