|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
This is normal!
|
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?
Jepp, både for en selv og for samfunnet. Jeg ville ikke gjort det. For meg sitter det veldig langt inne å sprøyte inn eller skjære bort for å se yngre ut. Når jeg ser hvor vanlig det er blitt (det ser man jo bare av denne tråden hvor mange som er positive), er det med å endrer standarden for "normalt".
|
|
|
|
#62 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?Mja, tja, jeg vet ikke jeg. Jeg tror, som noen andre her har nevnt, at det er lett at ting "baller" på seg, men så kommer det jo an på hvor farlig man synes det er at ting baller på seg da? |
|
|
|
|
|
#63 |
|
maler
|
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?Jeg har sett deg, er god til å vurdere alder og hadde ikke plassert deg i feil tiår, jeg hadde tippet 45. Jeg skulle ønske du selv så at du ser helt fin ut. Vil du egentlig bedre noe for hvordan du ser på deg selv ved å gjøre dette?
|
|
|
#64 |
|
fri
|
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?Jeg har også møtt deg flere ganger, både før og etter operasjonen. Det er jo normalt at det er mindre fyll også i ansiktet ditt etter at du gikk ned så mye, men jeg synes ikke du ser veldig gammel ut. Og jeg er også litt i tvil om restylane vil hjelpe på rynker på grunn av løs hud. Skal du få skikkelig bukt med det, må du nok ta skikkelig inngrep slik man gjerne må på løs hud ellers på kroppen etter kraftig vektnedgang. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
guru advisor
|
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?Jeg har bekjente som bruker restylane, og jeg synes at denne personen var vakrere i naturlig look. Jeg synes fort det ser kunstig ut. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
fri
|
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?Enig, Minerva. Det henger nok også ofte sammen med at man ikke helt klarer å stoppe og at man ikke helt selv klarer å se hva som ser naturlig ut etter en stund. Litt som vippeextentions, noen øyevipper ser jo ut som koster etterhvert. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Textrovert
|
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?Dette ble en bra tråd.
|
|
|
#68 |
|
Shake it out!
|
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?Jeg er kanskje sær, men jeg synes en del mennesker rett og slett blir vakrere når de blir eldre og "rynkete" enn når de er unge og glatte. Ansiktene får mer karakter og liv. Når jeg tenker på resylane så tenker jeg på Jan Thomas.
|
|
|
#69 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?Jeg er litt der at om man gjerne vil så kan man godt prøve. Det handler jo om å føle seg bra, og om en bitteliten korreksjon av en sinnarynke i ansiktet er det som skal til for at man skal se seg selv i speilet å være fornøyd, synes jeg ikke det er helt krise, men jeg hadde nok ville gått for den moderate varianten ja. Det er vel ingen som egentlig har lyst til å se ut som hun bloggeren som ble nevnt her
|
|
|
#70 |
|
finner ut av mye
|
Jeg har aldri møtt Divine så jeg har ingen formening om hvordan hun ser ut, og svarte sånn med bakgrunn i at hun sa hun har gått ned mye i vekt, og derfor fått løsere hud og furer. Utenfor normalen altså.
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Er det utenfor normalen tenke du? I min verden er løs hud, furer pga vektnedgang helt normalt og en del av det å være menneske. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
maler
|
Jeg synes det er skremmende at man ikke skal kunne se seg i speilet uten å føle på at man burde hatt en liten korreksjon her og der. At tanken kommer så naturlig hos såpass mange. Hva som er normalt flytter seg. Jeg har en mistanke om at man enkelte steder i landet har et normalbilde hvor restylane med venner utgjør en del av spekteret og hvor normal aldring defineres ut.
|
|
|
#74 |
|
Textrovert
|
Jeg også. Det er derfor jeg blir ekstra svett når jeg kommer med disse utsagnene selv.
|
|
|
#75 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Helt enig med Milfrid. Du sier at du aldri har vært pen, men det er jeg veldig uenig i. Når jeg ser bilder av deg tenker jeg alltid at du er en pen dame. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
This is normal!
|
Enig. Jeg er overrasket over hvor mange her som er positiv til denne typen inngrep. "Normalen" er i ferd med å bli fri for rynker og kroppshår med krittvite tenner og dårlig anskitsmimikk.
|
|
|
|
#78 |
|
maler
|
Ja. Og speiler det samfunnet eller er det slik at forumfolka her har blitt eldre og kjenner på dette selv?
|
|
|
#79 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?Tallulah har noen gode poeng. Den overflødige huden blir jo ikke borte og collagenet kommer ikke tilbake. Så for å fylle ut furer og løfte "kjaker" så må man fylle på ganske mye, rett og slett blåse opp fjeset litt. Det er det som gir det litt spesielle restylanefjeset som for eksempel Jan Thomas har, der øynene blir sånn rart smale bak de oppblåste kinnene.
|
![]() |
|
|