|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg leste bare tittelen og de siste svarene, jeg tenner på alle plugger av konseptet og sier det i alle slike tråder. Jeg synes det må gå an å ikke måtte føle etter såre tær av slikt. Det er helt sikkert mye annet som jeg synes er ålreit som andre synes er fjollete.
![]() |
#42 |
Drømmer
|
![]() Sv: Damenes aften på Bohus
Enig med deg i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da synes jeg du bør ta deg tid til å lese hva HI skriver, før du svarer på gefühlen. At andre synes ting du liker er fjollete, gir ikke selvsagt ikke frikort til å slenge med leppa til deg heller. Kan godt hende at du fikser sånt fint, men det kan være greit å ha mente at ikke alle er like hardhudete eller nevermind til hva andre synes. Det bør være rom for alle.
![]() |
#44 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg gjør det ofte, leser tittelen og de siste innleggene i tråden. Jeg har ikke slengt med leppa heller forsåvidt, det er vel der vi er uenige. Jeg synes det er problematisk at det legges opp til kjønnsbaserte aktiviteter, jeg trodde det var det tråden handlet om også. Det er da rom for alle likevel, kjære vene.
![]() |
#45 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg syns det kan være rom for å si i fra om en praksis i en slik tråd som dette, men er enig i at man kan se an litt hvordan man utrykker seg.
Det syns jeg er ganske tåpelig, å faktisk ikke lese innlegget tråden er basert på.
![]() |
#46 |
Usedvanlig begavet
JEG synes du slang med leppa, det er min objektive oppfatning av det du skrev som svar på HI. Jeg synes i og for seg det er en underlig praksis å ikke lese hovedinnlegget i og med at overskriftene ofte ikke sier så mye, og de siste innleggene kan være relativt far off. Når jeg skriver at jeg tenker det bør være rom for alle, så mener jeg omgangstonen. Jeg hadde sannsynligvis sagt det samme til deg IRL også.
![]() |
#47 |
Nå også i farger
Jeg tar meg ofte i å lure på om man gjør slikt i det virkelige liv også. Eller er det lov bare fordi det er på internettet? Om en kollega av meg hadde sagt hun skulle på "Damenes aften" ettellerannetsted kunne det virkelig ikke falle meg inn å si hvor teit jeg syns slike konsept er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusTåpelig kanskje, men likevel måten jeg ofte gjør det på når det ikke er personlige tråder.
![]() |
#49 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde gått på Bohus dersom kvelden forøvrig var ledig (i den grad det finnes ledige kvelder for en lokalpolitiker), men gleder meg til å høre Heidi også.
![]() |
#50 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aften på BohusNei men i alle dager da, hvordan denne tråden utartet seg. Men jeg har vært på Damenes aften jeg, og koste meg med venninner. Halvor Bakke var både flink og morsom, det var vin til de som ikke skulle kjøre og gode tilbud. At det het Damenes aften er virkelig ikke noe jeg henger meg opp i. Men spørsmålet mitt var bare om noen hadde vært og hva de synes. Jeg koste meg jeg, så får andre mene hva de vil om konseptet, helt greit. (Og at ikke mannen var med var helt i orden, han hadde kanskje kjedet seg likevel mens jeg så på puter, nips og lys |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Enig.
![]() |
#52 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg er kjerringa mit strømmen og kunne godt vært med på noe sånt. Nå liker jeg Halvor Bakker og designet hans. Ikke gidder jeg henge meg opp i Damenes aften, jentekveld og mammakvelder heller. Jeg skal Damenes aften og jentekveld neste uke!
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 12-11-15 kl 23:01. Årsak: La til noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Damenes aften på BohusSå hyggelig det høres ut, bra du hadde en fin kveld.
![]() |
#54 |
Usedvanlig begavet
![]() Sv: Damenes aften på BohusSå gøy at det var vellykket, Nima
![]() |
#55 |
Hertuginne
|
Tror min mann er veldig glad han slipper å være med på innkjøp av puter, nips og lys.
![]() |
#56 |
Nå også i farger
![]() Sv: Damenes aften på BohusSå fint du koste deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Usedvanlig begavet
![]() Sv: Damenes aften på BohusVedr IKEA....
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 13-11-15 kl 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Damenes aften på BohusOverskjenking og prisjuks på vår lokale butikk.
![]() |
#60 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Damenes aften på BohusOversjenking? Som i at de har glass med vin fremme på et bord til selvbetjening? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|