|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#261 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?
Du og jeg. Kinderegga. :dingler med beina:
![]() |
#262 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flisespikking er jo alltid vesentlig, det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
frakoblet
|
Jeg bladde litt bakover og fant dette innlegget:
Da fikk det plutselig mening. Alt dette kunne en altså ha unngått dersom @nne hadde tatt seg bryet med å quote.
![]() |
#266 |
lissom sjarmør
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Unnskyld, safran. Det skal aldri gjenta seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Ah da gav dette med Downs syndrom plutselig litt mer mening ja. Quote er en fin bil.
![]() |
#269 |
Ikke fra NM
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Lover å bli flinkere til å quote
![]() |
#270 |
I could be violet sky
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om man sender støtte på grønn prikk så trenger jo ikke dét bety at man ikke tør å stå åpent fram i forumet, da. Kanskje man tenker at det passer bedre å ikke blande en omstendelig utformet støtteerklæring inn i tråden, f.eks.?
![]() |
#271 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg bare lurer, hvis ikke røde prikker er til for å uttrykke at man har en annen mening, hva er de røde prikkene til da? Jeg bruker dem nemlig på innlegg der jeg ikke er enig med det som står der. Det er kun en rød prikk, ikke noe mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Ja, gud forby at folk skulle ha andre meninger enn deg. *rødprikker*
![]() |
#273 |
flisespikker
|
De fleste tror jeg bruker røde prikker når de blir sinte, f.eks. fordi noen har sagt noe stygt/ufint eller de synes noen er skikkelig teite. Saklig uenighet synes jeg ikke er noen grunn til å prikke rødt. (Nå pleier ikke jeg prikke rødt, da, men jeg kan jo mene noe for det.)
![]() |
#274 |
lissom sjarmør
Jeg er enig med deg i en ting. Det er kun en rød prikk. Og får man en rød prikk er det ikke noe å sutre og gråte for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Erfaren nok
|
![]() |
#276 |
One of These Days
|
Jeg er jo klar over at andre har andre meninger enn meg. Ikke noe negativt i det, men det er det jeg bruker rødprikkene til. Kanskje litt i motsetning til noen som hevnprikker eller som bruker dem til å kalle andre brukere diverse ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Må kanskje legge til at jeg er elendig til å huske og prikke, både når det gjelder grønne og røde da. Jeg har vel ikke brukt rødprikkene her i det hele tatt. Rødprikker liksom ikke hver gang noen er uenige med meg, men hvis jeg blir veldig engasjert i en diskusjon så kanskje det blir en rødprikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Administrator
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Hvis du er av en annen mening enn det som skrives så svarer du i tråden. Rødprikk er hvis du er negativ til innlegget grunnet forhold som ligger utenfor diskusjonen, for eksempel språkbruk, personangrep og diverse andre forhold som nevnt lengre opp. Dette er et diskusjonsforum, ikke et prikkeforum. Hvis du rødprikker på sak så ser jeg ingenting galt i at noen gir deg en hevnprikk. Men det er meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg svarer jo diskusjonen hvis jeg er uenig i ting. Rødprikker og grønne prikker kommer hvis jeg har en tilleggskommentar til den brukeren privat. Sånn føler jeg, da. Men som sagt, jeg er egentlig elendig til å prikke. Tror kanskje jeg har brukt 20 prikker siden jeg begynte å henge her. Bruker mest å svare i trådene, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Ringskrømt
|
Det aller, aller verste jeg vet er miles-lange røde prikkekommentarer. Da tar det lang tid før jeg er innom kontrollpanelet mitt igjen, snakk om forsøpling! |
![]() |
![]() |