Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 21:09   #261
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Akkurat det lurte jeg også på, men turde ikke å spørre i tilfelle jeg hadde gått glipp av poenget. Vil jo ikke avsløre FOR mye av kinderegg-mentaliteten min.

Du og jeg. Kinderegga. :dingler med beina:

Gammel 10-10-06, 02:29   #262
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av SAfran

Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men var det vesentlig akkurat her?

Flisespikking er jo alltid vesentlig, det.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 08:37   #263
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men var det vesentlig akkurat her?

Like vesentlig som skrivefeil og tegnsetting. Selvfølgelig er det ikke vesentlig, men enkelte liker jo at alt stemmer og er korrekt, da.

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 09:44   #264
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Like vesentlig som skrivefeil og tegnsetting. Selvfølgelig er det ikke vesentlig, men enkelte liker jo at alt stemmer og er korrekt, da.

Jeg bladde litt bakover og fant dette innlegget:

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

*retter pekefinger til Vimsen som om hun var barnet*

Man sier ikke mongo, det er en sykdom som tidliger ble forkortet til det.
Og det er lite pent å bruke ordet mongo i dagligtalen.
Nå heter sykdommen Down's syndrom, og er en sykdom som kommer pga en kromosonfeil.

Så det så (fant ikke den uten lue, og kan ikke en eneste smilykode)

Da fikk det plutselig mening. Alt dette kunne en altså ha unngått dersom @nne hadde tatt seg bryet med å quote.
Og Ryli, jeg heter altså ikke SAfran. Når vi likevel er inne på flisespikking. Snøft.

Gammel 10-10-06, 09:48   #265
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og Ryli, jeg heter altså ikke SAfran. Når vi likevel er inne på flisespikking. Snøft.

Godt du safra n

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 09:56   #266
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Unnskyld, safran. Det skal aldri gjenta seg.

Gammel 10-10-06, 09:56   #267
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah da gav dette med Downs syndrom plutselig litt mer mening ja. Quote er en fin bil.

Gammel 10-10-06, 09:58   #268
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Unnskyld, safran. Det skal aldri gjenta seg.

Apology accepted.

Gammel 10-10-06, 19:41   #269
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Lover å bli flinkere til å quote
Ooops, kunne sikkert med fordel ha quotet her også
Neste gang det er en fordel å quote, da skal jeg i hvert fall huske det

Gammel 10-10-06, 21:22   #270
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Oskarsmamma, her.

Jeg er enig med hovedinnlegger her. Jeg synes det for eksempel er helt latterlig å få rød prikk fordi man har en annen mening (når man diskuterer saklig). Og jeg skulle ønske dere som sender støtte på grønne prikker hadde turt å stå for det åpent i forumet. Det er rett og slett ikke så trivelig her som det først så ut som.

Om man sender støtte på grønn prikk så trenger jo ikke dét bety at man ikke tør å stå åpent fram i forumet, da. Kanskje man tenker at det passer bedre å ikke blande en omstendelig utformet støtteerklæring inn i tråden, f.eks.?

Gammel 12-10-06, 09:44   #271
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bare lurer, hvis ikke røde prikker er til for å uttrykke at man har en annen mening, hva er de røde prikkene til da? Jeg bruker dem nemlig på innlegg der jeg ikke er enig med det som står der. Det er kun en rød prikk, ikke noe mer.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 09:49   #272
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, gud forby at folk skulle ha andre meninger enn deg. *rødprikker*

Gammel 12-10-06, 10:01   #273
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg bare lurer, hvis ikke røde prikker er til for å uttrykke at man har en annen mening, hva er de røde prikkene til da? Jeg bruker dem nemlig på innlegg der jeg ikke er enig med det som står der. Det er kun en rød prikk, ikke noe mer.

De fleste tror jeg bruker røde prikker når de blir sinte, f.eks. fordi noen har sagt noe stygt/ufint eller de synes noen er skikkelig teite. Saklig uenighet synes jeg ikke er noen grunn til å prikke rødt. (Nå pleier ikke jeg prikke rødt, da, men jeg kan jo mene noe for det.)

Gammel 12-10-06, 10:08   #274
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Jeg er enig med deg i en ting. Det er kun en rød prikk. Og får man en rød prikk er det ikke noe å sutre og gråte for.
Men jeg vil aldri bruke en rød prikk for å uttrykke at jeg er uenig med noen. I mine øyne er røde prikker noe man kan bruke hvis et innlegg er usaklig eller ufint eller diskriminerende eller rasistisk eller noe sånt. Jeg har aldri brukt det da heller riktignok, synes som regel det er mer fair å si fra i selve tråden.

Gammel 12-10-06, 14:13   #275
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg er enig med deg i en ting. Det er kun en rød prikk. Og får man en rød prikk er det ikke noe å sutre og gråte for.
Men jeg vil aldri bruke en rød prikk for å uttrykke at jeg er uenig med noen. I mine øyne er røde prikker noe man kan bruke hvis et innlegg er usaklig eller ufint eller diskriminerende eller rasistisk eller noe sånt. Jeg har aldri brukt det da heller riktignok, synes som regel det er mer fair å si fra i selve tråden.

Jeg har heller aldri rødprikket noen, tror jeg ... men jeg synes ikke det gjør noe at noen rødrprikker meg?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:17   #276
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, gud forby at folk skulle ha andre meninger enn deg. *rødprikker*

Jeg er jo klar over at andre har andre meninger enn meg. Ikke noe negativt i det, men det er det jeg bruker rødprikkene til. Kanskje litt i motsetning til noen som hevnprikker eller som bruker dem til å kalle andre brukere diverse ting.

Gammel 12-10-06, 19:20   #277
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Må kanskje legge til at jeg er elendig til å huske og prikke, både når det gjelder grønne og røde da. Jeg har vel ikke brukt rødprikkene her i det hele tatt. Rødprikker liksom ikke hver gang noen er uenige med meg, men hvis jeg blir veldig engasjert i en diskusjon så kanskje det blir en rødprikk.

Gammel 12-10-06, 19:46   #278
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du er av en annen mening enn det som skrives så svarer du i tråden. Rødprikk er hvis du er negativ til innlegget grunnet forhold som ligger utenfor diskusjonen, for eksempel språkbruk, personangrep og diverse andre forhold som nevnt lengre opp. Dette er et diskusjonsforum, ikke et prikkeforum. Hvis du rødprikker på sak så ser jeg ingenting galt i at noen gir deg en hevnprikk. Men det er meg.

(Skriver du, men det er rettet til alle )

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:06   #279
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Jeg svarer jo diskusjonen hvis jeg er uenig i ting. Rødprikker og grønne prikker kommer hvis jeg har en tilleggskommentar til den brukeren privat. Sånn føler jeg, da. Men som sagt, jeg er egentlig elendig til å prikke. Tror kanskje jeg har brukt 20 prikker siden jeg begynte å henge her. Bruker mest å svare i trådene, jeg.

Gammel 12-10-06, 20:57   #280
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarer jo diskusjonen hvis jeg er uenig i ting. Rødprikker og grønne prikker kommer hvis jeg har en tilleggskommentar til den brukeren privat. Sånn føler jeg, da. Men som sagt, jeg er egentlig elendig til å prikke. Tror kanskje jeg har brukt 20 prikker siden jeg begynte å henge her. Bruker mest å svare i trådene, jeg.

Det aller, aller verste jeg vet er miles-lange røde prikkekommentarer. Da tar det lang tid før jeg er innom kontrollpanelet mitt igjen, snakk om forsøpling!

Gi prikken og bli ferdig! Jeg driter i hva du ikke liker med innlegget mitt, jeg vil jo uansett være uenig og mene at det er deg det er noe galt med.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.