Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Paris - hva skjer?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-15, 00:45   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Akkurat nå kjenner jeg at jeg har fryktelig vondt av alle de flotte, ærlige, hardtarbeidende, likeframt hyggelige og ordentlige menneskene jeg kjenner, som bekjenner seg til den religionen rine ikke vil nevne. Alle de menneskene som er nøyaktig som meg og deg og som bare vil leve sine liv, jobbe, studere, betale skatt og oppdra sine barn til å bli gode mennesker. De har det tøft nok fra før, fordi de bekjenner seg til sin religion, og blir møtt av så jævlig mange fordommer og fordømmelser. Hvordan skal det bli for dem nå?

Og flertallet av mennesker som bekjenner seg til den religionen, tør jeg påstå er lovlydige, greie folk som vil leve i fred og la andre leve i fordragelighet.

Vi hadde ikke massivt fordømt alle kristne om det var en høyreekstrem kristenfundamentalistisk gruppe som sto bak denne terroren. Vi må ta oss i akt for å massvt forsømme alle muslimer nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.