|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Spørsmål om lydbok på mobilHar aldri lyttet til lydbøker, men nettopp oppdaget gleden ved det ved en tilfeldighet. Jeg lytter til en gratis bok via Ark sin app. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilAv norske liker jeg Ebok best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilJeg bruker storytel. Der er det bøker på norsk, svensk og engelsk. Litt større utvalg på svensk, men det blir stadig mer på norsk. Dette er et abonnement på linje med Spotify eller Netflix.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilJeg bruker også ebok, men har hatt litt problemer med lange bøker, det har hendt at appen har hengt seg opp. Men mulig det er telefonen min det er noe galt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilJeg er veldig glad i storytel og bruker den nesten daglig. Har den på ipaden til ungene også så de kan høre på det de vil
![]() |
#9 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilJeg anbefaler Storytel på det varmeste. Det er en veldig rimelig måte å gjøre dette på.
![]() |
#10 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilEr det noen av disse som har Harry Potter på norsk?
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilPå nsb appen kan du få gratisbøker. Lydbokforlaget har også mye forskjellig |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobil
Har du noen bokperler å anbefale? Må være noe ganske letthørt, da jeg primært hører når jeg pendler i bilen.
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilJeg vet ikke hva du liker, men det går stort sett i lette ting til pendlinga her også. Disse har jeg hørt og likt på Storytel i det siste:
![]() |
#15 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilLuftslottet: kan du forklare litt mer om hvordan Audible fungerer? Storesøster ønsker seg lydbøker og jeg ser at det er mulig å kjøpe et gaveabonnement på noen måneder. Kan hun da høre så mange bøker hun vil i den perioden? Det høres jo helt genialt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Spørsmål om lydbok på mobilBlå, det er litt forskjell på modellen til Storytel og Audible.
![]() |
|
|