Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser dere på tv?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-06, 20:02   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Sesong 7 i usa, tvn er på sesong 5 nå på "dagtid" og har sendt halve sesong 6 før jul.

Vi skal da begynne på samme sesong som begynner straks/nettopp har begynt i USA?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:04   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi skal da begynne på samme sesong som begynner straks/nettopp har begynt i USA?

Sesong 7 beynner i usa nå 9/26/2006
Mens den kommer ikke på tvn før etter jul, om jeg ikke husker helt feil

http://www.tv.com/gilmore-girls/show...&tag=nav_bar;7

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:14   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Sesong 7 beynner i usa nå 9/26/2006
Mens den kommer ikke på tvn før etter jul, om jeg ikke husker helt feil
http://www.tv.com/gilmore-girls/show...&tag=nav_bar;7

Da skjønner jeg hva du mener. Vi er jo egentlig ferdig med sesong 6 her også, men den går i reprise på dagtid.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:19   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Da skjønner jeg hva du mener. Vi er jo egentlig ferdig med sesong 6 her også, men den går i reprise på dagtid.

Okey. Ikke helt fått med meg at den var ferdig her, med at jeg hars ett fra sesong 5 på nett. Hehe
Men sesong 7 kommer ikke på norsk tv for værtfall etter jul.

Fra tvnorge sin side : Sendetid: Hverdager kl. 14:40. Nye episoder kommer ved årsskiftet.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:16   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har DVD-spiller med opptaksmulighet, så jeg tar opp en del og ser når det passer meg. Jeg ser Presidenten, ER, Greys Anatomy og CSI sånn fast. Det hender jeg ser en og annen episode av Veronica Mars og Gilmore Girls når det går, og av og til NYPD Blue.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 20:21   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser veldig lite på tv. Bruker jo all min tid på nettet.

I tillegg okkuperes tv'en særdeles ofte av teletubbies eller Elias. Ikke hadde jeg trodd at snuppa skulle lære seg å sette i gang dvd-spilleren før hun var 2 år, men det har hun altså klart.

Jeg får med meg "frustrerte fruer" og "Jakten på kjærligheten" (sistnevnte fordi jeg vet hvem han ene som er med er - og han er en komplett dust).

I tillegg forsøker jeg å få med meg en nyhetssending daglig, men jeg har sluttet å være kresen på hvilken av dem.

Gammel 17-09-06, 20:28   #7
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier å se på Greys Anatomy, når jeg rekker det.

Og så noen ganger Heartbeat på lørdager

Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 21:07   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grey's anatomy
Akutten
Frustrerte fruer
Ingen grunn til begeistring

og reprisene av Sex og Singelliv

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.