Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-07, 13:56   #621
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Adam & Eve and Pinch Me - Ruth Rendell.
Den har jeg hatt i årevis, men aldri lest. (De hadde ryddet i bøker på skolen der mamma jobber og hun tok med seg en haug med engelske bøker til meg. )

Gammel 09-06-07, 14:11   #622
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Anne B. Ragde: Arsenikktårnet. Jeg er snart ferdig og må ut og handle ny bok snart!

Blånn er ikke aktiv  
Gammel 09-06-07, 21:20   #623
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Å redde fisk fra å drukne" av Amy Tan. Endelig fikk jeg begynt på den.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 09-06-07, 22:02   #624
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

På nattbordet: Tales, H. P. Lovecraft – skummel.

I sekken: A Heartbreaking Work of Staggering Genius, David Eggers – nesten lest ferdig, god bok.

Litt rundt om kring:
Revelation Space, Alastair Reynolds – neppe påkrevd lesning.
The Science of Discworld III: Darwin's Watch, Terry Pratchett, Ian Stewart & Jack Cohen - nok en god popularisering av et ofte mangelfullt forstått vitenskapelig tema.
Here, There and Everywhere: My Life Recording the Music of the Beatles, Geoff Emerick and Howard Massey – god bok, kanskje mest for de av oss som ikke syns de bøkene vi allerede har lest om inspillingen av Revolver og Sgt Pepper er tilstrekkelig utfyllende.

Ben "When Cthulhu calls, let the machine answer it" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv  
Gammel 10-06-07, 09:29   #625
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Fear and loathing in Las Vegas, Hunter S. Thompson.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 10-06-07, 23:28   #626
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Da var jeg ferdig med Stieg Larssons andre bok. Jeg aner ikke hva jeg skal lese nå. Går i tenkeboksen i kveld tror jeg. Ergo: mitt nattbord er tomt.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 11-06-07, 00:25   #627
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Hos meg ligger også Stieg Larssons andre bok, men det er ikke så ofte jeg får lest for tiden.

Gammel 11-06-07, 00:44   #628
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nancy Taylor Rosenberg: Hevnens tid.

pippimamma er ikke aktiv  
Gammel 13-06-07, 21:35   #629
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Nå har Mark Billinghams "Reddhare" inntatt nattbordet.
Vet ikke helt om jeg orker . Dette var en bok jeg glemte å avbestille. Får se. Den ligger nå der.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 13-06-07, 21:36   #630
Fruktflua
Sperret

Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nå; Alle kan gjøre en feil, Alfa.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 13-06-07, 21:38   #631
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Hvor: Akershus
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Ehm, bok?
Kan fortelle at jeg har så mye som donaldduck på mitt nattbord(blad)

Er det noe jeg ikke orker er det å lese på senga, blir så sinnsykt trøtt, så er jeg heldig får jeg lest max 2 sider,hehe

Gammel 14-06-07, 09:37   #632
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ca 10 bøker på 'nattbordet' mitt. Men leser Henning Mankells Morder uten ansikt akkurat nå.

Gammel 14-06-07, 10:31   #633
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo Nesbøs Snømannen.

(Jeg leser aldri på senga, men tar ikke dette med nattbord så bokstavelig. )

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 14-06-07, 11:51   #634
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

"Labyrinten" av Kate Mosse

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 14-06-07, 11:57   #635
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

"Labyrinten" av Kate Mosse

Den ligger på mitt nattbord også. Har ligget der lenge, har ikke kommet skikkelig i gang enda.
Ellers har jeg akkurat begynt på "Shopaholic and baby", fornøyelig underholdning, etter min mening.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 14-06-07, 12:18   #636
Left
Passiv

Standard

Eldre, aldring og sykepleie.
Men DET skal det straks gjøres noe med, for nå er det FERIE.
Først skal jeg ta frem igjen "De som beveger verden" av Ayn Rand, den ble lest stykkevis og delt for noen år siden.

Gammel 14-06-07, 12:22   #637
Slettet bruker
Passiv

Standard

Stieg Larssons andre bok. Bok nr. 3 ligger i kø.

Gammel 14-06-07, 12:23   #638
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Stieg Larssons andre bok. Bok nr. 3 ligger i kø.

er du så hekta at du må lese den på svensk?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 14-06-07, 14:12   #639
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vikingskatten, Gunnar Staalesen.

En romantrilogi for ungdom som gubben kjøpte for en tid tilbake. Jeg liker dog Gunnar Staalesen, og denne boken sto i bokhylla over sengen. Passer utmerket for en som ikke kan forflytte seg så bra for tiden.

Gammel 14-06-07, 17:10   #640
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

er du så hekta at du må lese den på svensk?

lese på svensk? Det er jo mye morsommere enn å lese den på norsk! Har bestilt den svenske utgaven fra Bokklubben, jeg.

Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.