Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-15, 09:54   #121
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Men det sa jeg vel ikke? Det er da et lite stykke Norge mellom påvirkning og press? Vi snakker om at det er steder Guava ikke ville bodd fordi det var sånn press på å ta fillers, liksom, da kan man ikke sammenligne med mascara igjen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 10:41   #122
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Litt av problemet med restylane er jo at det ikke nødvendigvis synes. For de aller aller fleste som bruker det er målet at ingen skal se det. Problemet med det er at folk føler press på å se bra ut. For de andre holder seg tilsynelatende bedre enn man selv føler. Dermed titter man på hvilke muligheter som finnes. Tror jeg.
Og hvem man vanker med har betydning. Som meg som vanket med mange bransjefolk innen hudpleie og behandling. De holdt seg fantastisk godt. Hva ville det si om meg, om jeg lit meg selv forfalle i en slik bransje? Genetikk spiller en stor rolle. Og spiller ikke genene på lag ser man etter andre utveier.
Tragisk. Men like fullt en sannhet i visse kretser..

Gammel 22-11-15, 11:11   #123
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men det sa jeg vel ikke? Det er da et lite stykke Norge mellom påvirkning og press? Vi snakker om at det er steder Guava ikke ville bodd fordi det var sånn press på å ta fillers, liksom, da kan man ikke sammenligne med mascara igjen.

Du leser sannelig bokstavelig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 12:35   #124
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynte plutselig å tenke på denne tråden i går, og var litt glad for at jeg ikke har tenkt Restylane-tanker på lenge og har følt meg relativt vel i meg selv. Nuvel, hvor lenge var Eva i Paradis? Jeg skulle hente ut noen resepter på apoteket i gårkveld, og leverte fra meg bankkortet mitt som ID. Men nei, ingen resepter på meg. Etter mye om og men sa farmasøyten omsider "Vel, skal vi nå se. Altså, fødselsnummer er XX. XX. 1959 ...". Jeg ble helt "Ke? Nei, nei. 1969!". Han reagerte ikke en gang, sa bare "beklager, nå fikk jeg deg opp her". Jeg sto bare og stirret på han. Vi hadde pratet i mange, mange minutter for å finne ut hvorfor det ikke lå inn noen resepter på meg, men det falt han ikke inn å stusse på fødselsåret? Ser jeg virkelig ut som om jeg er født i 1959?! Nei, det var ikke noen højdare, altså. Ikke var han pur ung, heller. Da kunne jeg ha skjønt det, på et vis, for for de unge er man jo gammel om man er 30 eller 60. Men, altså ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 12:38   #125
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, Divine, det er ikke sånn at folk går rundt og funderer så veldig på om utseende matcher fødselsår, jeg kunne fint gjort samme glippen hvis jeg var litt i "søke opp i datamaskinboble"-verdenen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 12:43   #126
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men altså, Divine, det er ikke sånn at folk går rundt og funderer så veldig på om utseende matcher fødselsår, jeg kunne fint gjort samme glippen hvis jeg var litt i "søke opp i datamaskinboble"-verdenen.

Dette!
Jeg vet jo knapt hvor gammel jeg er selv engang (Skavise, var det 41-42? Eller har jeg alt fylt 43? Hmm..)
Veldig mange av oss har et slapt forhold til alder, om du sier at noen er født i
-59 må jeg bruke litt kapasitet for å finne ut hvor mange år det er. Så om jeg stod og lette i et datasystem ville det ikke vært rom for den biten.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 12:45   #127
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det de andre sier. Og slapp nå helt av, du ser ikke ut som om du er 56 - en absurd tanke.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 12:48   #128
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Uff, Divine. Men tror ikke du skal la det gå så dypt innover deg. Når man står sånn bak en disk og ser et tall så tenker man antagelig ikke over det på den måten som du gjør.

Jeg jobber på et sted hvor det er mye pensjonister innom forbi her og noen kommer ofte og da blir det til at man prater litt mer. I sommer var det en som begynte å snakke om noe med alder og da ble det til at hun gjettet at jeg var 55 år. Det var ikke akkurat en gjettekonkurranse på min alder men det ble sånn at hun sammenlignet meg med sin datter på 55 og den kjente jeg lenge på altså. Jeg er 10 år yngre og vet jo at jeg ikke ser ut som at jeg er 10 år eldre enn det jeg er, da.

Gammel 26-01-16, 12:48   #129
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg begynte plutselig å tenke på denne tråden i går, og var litt glad for at jeg ikke har tenkt Restylane-tanker på lenge og har følt meg relativt vel i meg selv. Nuvel, hvor lenge var Eva i Paradis? Jeg skulle hente ut noen resepter på apoteket i gårkveld, og leverte fra meg bankkortet mitt som ID. Men nei, ingen resepter på meg. Etter mye om og men sa farmasøyten omsider "Vel, skal vi nå se. Altså, fødselsnummer er XX. XX. 1959 ...". Jeg ble helt "Ke? Nei, nei. 1969!". Han reagerte ikke en gang, sa bare "beklager, nå fikk jeg deg opp her". Jeg sto bare og stirret på han. Vi hadde pratet i mange, mange minutter for å finne ut hvorfor det ikke lå inn noen resepter på meg, men det falt han ikke inn å stusse på fødselsåret? Ser jeg virkelig ut som om jeg er født i 1959?! Nei, det var ikke noen højdare, altså. Ikke var han pur ung, heller. Da kunne jeg ha skjønt det, på et vis, for for de unge er man jo gammel om man er 30 eller 60. Men, altså ...

Han så ikke på deg, han blingset på tallene på bankkortet ditt.

Slapp av. Du ser ikke ut som om du er født i -59.

Gammel 26-01-16, 12:57   #130
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Dette!
Jeg vet jo knapt hvor gammel jeg er selv engang (Skavise, var det 41-42? Eller har jeg alt fylt 43? Hmm..)
Veldig mange av oss har et slapt forhold til alder, om du sier at noen er født i
-59 må jeg bruke litt kapasitet for å finne ut hvor mange år det er. Så om jeg stod og lette i et datasystem ville det ikke vært rom for den biten.

Samme her. Jeg bruker til og med litt tid på å tenke meg frem til at noen som er født i 86 blir 30 år i år.. Du må absolutt ikke legge noe i dette.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 13:01   #131
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbake til overskriften på tråden igjen - hva jeg tenker om det? Jeg tenker først og fremst at jeg blir rasende når jeg av uforklarlige grunner får tekstmeldinger av denne typen:

Opprinnelig lagt inn av beautysecrets

Feb-tilbud,1 ml Redensity 2 mot mørke ringer u øyne, -40%,nå 1990.-.Og Teosyals nye RHA4 til volum kinn,1 ml -50% ,nå 1990.

Opprinnelig lagt inn av beautysecrets

Hei!I desember har vi super tilbud! Botox 2 områder før 4200, nå 2250. 3 områder før 5750 nå 4200. Teosyal 0.5 ml for 1200,-

Ikke kan de skrive heller. Super tilbud, hurra.

Gammel 26-01-16, 13:18   #132
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De tekstmeldingene får jeg også, Bluen. Jeg har ikke sagt ja til noe slikt, så hvor kommer de fra.

Gammel 26-01-16, 13:19   #133
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bluen: Forresten har nå Sophie Elise fått smekk for å reklamere for Botox, fordi det er et reseptbelagt legemiddel. Så de tekstmeldingene der er hvertfall ikke innafor.

Divine: Neida, du ser ikke ut som du er født i 1959. Når man søker sånn ser man bare tallet, ikke hva det representerer. Slapp helt av.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 13:20   #134
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

De tekstmeldingene får jeg også, Bluen. Jeg har ikke sagt ja til noe slikt, så hvor kommer de fra.

Tydeligvis de folka her? http://beautysecrets.no/

Gammel 26-01-16, 13:25   #135
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke de følger med særlig godt altså. Jeg var hos en lege som erklærte høyt og tydelig etter undersøkelsen at jeg var født xx.xx.86 og jeg ser virkelig ikke 18 år yngre ut enn jeg er altså! Han skjønte ikke feilen før jeg rette på ham en gang.

(Selv om det ville passet bra at jeg er 29, for stemmer jo naturligvis.)

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-16, 13:33   #136
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo'a. Jeg vet at man ikke tenker alder når man taster inn tall, altså. Men jeg tenkte at han kanskje ville se litt ille berørt når han skjønte feilen. Men, men ... Jeg vet at jeg overdriver betydningen av det altså, det var bare liksom ikke det jeg trengte når jeg AKKURAT hadde sittet og tenkt på at jeg ikke var "jeg ser hauggammal ut"-modusen lenger.

Da jeg jobbet som spansklærer da jeg var 25, hadde jeg en klasse på dagtid med stort sett litt eldre mennesker. Jeg hadde snakket noe om 50-tallet i Spania, og da plutselig spurte en elev meg: Men du kan da ikke huske så veldig mye av 50-tallet, du, Divine? Jeg så at de andre holdt på å dø litt, men hun så ikke ut til å reagere engang da jeg sa at jeg sa jeg var født i 69.

Gammel 26-01-16, 13:35   #137
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Du legger ALT for mye i andres reaksjoner, Divine.

Gammel 26-01-16, 13:41   #138
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du legger ALT for mye i andres reaksjoner, Divine.

Moi? Skjønner ikke hva du snakker om ...

Gammel 26-01-16, 13:52   #139
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Moi? Skjønner ikke hva du snakker om ...

Sånn ikke for å være frekk; de aller fleste er ikke så opptatt av deg. De aller fleste er opptatt av seg selv, hvorfor de ikke får opp resepten din når de har tastet inn et gitt nummer. De reflekterer ikke on the go over sammenhengen med alder og årstall.

Jeg er til stadighet på reise på bursdagen min, og jeg har til gode å oppleve at noen som helst har kommentert det, selv om de studerer passet mitt inngående. Det er bare tall.

Gammel 26-01-16, 13:52   #140
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tydeligvis de folka her? http://beautysecrets.no/

Jeg mistenker at de har kjøpt opp lister fra en rekke hudpleiesalonger - kollegaen min får tilsvarende meldinger, og både hun og jeg var nok så vidt innom en salong som lå to kvartaler bortenfor jobb for rundt 10 år siden.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.