Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Luer til gutt på 7

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-15, 23:48   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Luer til gutt på 7

Ja, jeg vet, jeg spurte om det samme i fjor. Da fikk jeg tips om KappAhl og kjøpte en der. Den ble godt brukt og fikk flere hull og er kastet.

Nå er det plutselig blitt kaldere og de tynne bomullsluene er i kaldeste laget synes jeg.

Har noen sett noen OK luer nå til gutter i 2. klasse? Må nok prøves på, så nettbutikk utgår.

Gammel 24-11-15, 00:37   #2
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Luer til gutt på 7

Min tredjeklassing vil fremdeles gjerne bruke halslua fra Kivat. Den er flere år gammel og godt brukt. Han har i tillegg vanlig vinterlue fra Isbjørn.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 08:41   #3
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Trenger ikke være veldig tykk, kan godt være billig da de har en tendens til å havne her og der (men de blir funnet).

Gammel 24-11-15, 08:49   #4
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ganske sikker på at begge vinterluene til storebror er kjøpt på H&M (ikke i år riktignok, han passer de fra i fjor). Han liker figurene de har på, de er varme og gode og med tanke på at han har mistet et par ting på skolen er det veldig greit at de er billige.

Gammel 24-11-15, 09:07   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Min bruker hjemmestrikkede luer og en bomullslue med ullfor kjøpt av en sydame i nabolaget. Kan absolutt anbefale å sjekke ut det som ikke er kjedebutikker.

Gammel 24-11-15, 09:33   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg mener årets lue er kjøpt på kappahl. Ungene er godt fornøyde.

Gammel 24-11-15, 09:36   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Min har luer fra reflex og isbjørn of sweden, favoritten er de fra isbjørn. Vi bruker isbjørnluene på 4.året.

Sist redigert av Chablis : 24-11-15 kl 10:44.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 10:19   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De luene som blir mest brukt her er fra Reflex. Billige og enkle. Vi har brun, mørkeblå og svart, alle har en stjerne foran av noe slag. De har holdt seg så godt at minsten arver fra eldste.

Gammel 24-11-15, 10:39   #9
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Han har en fra Janus som går litt nedover ørene og er tykk og god når det er skikkelig kaldt. Han har en i ullblanding fra Bergans som også passer fint. Den kjøpte vi på outlet i høst så den var ikke så dyr.

Gammel 24-11-15, 14:28   #10
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

De luene som blir mest brukt her er fra Reflex. Billige og enkle. Vi har brun, mørkeblå og svart, alle har en stjerne foran av noe slag. De har holdt seg så godt at minsten arver fra eldste.

Da må jeg vel på Barnas Hus?

Trenger ikke være ull lenger. Jeg har senket standarden på yttertøy mange hakk etter at de ble skolebarn.

Gammel 24-11-15, 14:40   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Da må jeg vel på Barnas Hus?

Trenger ikke være ull lenger. Jeg har senket standarden på yttertøy mange hakk etter at de ble skolebarn.

Ja, du må vel kanskje det..? Jeg husker ærlig talt ikke hvor jeg kjøpte dem? Jeg tror det var på nett et sted, for noe annet ville vært rart.

Her har de brukt lite ull-luer de siste årene. I fjor var det jo nesten ikke kaldt. Disse Reflex-luene er i bomull.

Gammel 24-11-15, 15:11   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Favorittene her er fra isbjørn og Stormberg og nordheim (gsport). Storebror er veldig glad i luer og har mange. Synes ikke det er vanskelig å finne luer til en 2 klassing i de fleste butikker. Vi har også en fra HH som er kjøpt på obs og brukes mye.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-15, 22:46   #13
millact

Standard

Jeg synes ofte det er dårlig utvalg i butikkene her. Kan dra til XXL, men det er et stykke unna.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.