|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?
Ikke noe problem å kjøre i Oslo nå,jeg kjørte der i 14 og 16 tiden i dag. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Eldste som blir 11 over nyttår, fikk seg et par brune Timberland sko. Aner ikke når de er kjøpt, tok de med hjemmefra da de ikke ble brukt der. Han er strålende fornøyd.
|
|
|
|
#23 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Min har disse:
|
|
|
#24 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Begge mine har noen semskede lyse sko. Eldste på 13 har fra CAT, tror jeg. Eller Timberland ... Kjøpt på G-MAX.Eller intersport gigant. :hjelpsom: Yngstes på 10 er litt brunere, men lignende fra Skoringen, tror jeg. Det var faren som måtte fikse dette i år siden jeg bor på Riksen nå.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 25-11-15 kl 00:22. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
OK, da får jeg ha en liten kjøpesenterturné i bakhånd om vi ikke finner noe lokalt. Det var er helvete å gå ute i sentrum i 16-tiden, men de store veiene er sikkert saltet.
|
|
|
#26 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
XXL ( I Ski)hadde ingen barnestøvel i store str når vi var innom i forrige uke. Kun voksen. Det blir dyrt og ofte for store rundt ankel/legg. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Når man må ha over 40 i sko blir det vel uansett voksenavdelingen man må i? Jeg har en jente på 10 som fikk timberland i 41, kjøpt i voksenavdelingen. Det ble dyrt, ja, veldig dyrt, men sånn er det bare tenker jeg. Sko måtte hun ha.
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
Æsj, det har jeg ikke tenkt på. Han er tynn som en strek, men med digre føtter.
|
|
|
#29 |
|
Mulig du kan finne noe unisex eller damemodell som er litt smalere?
|
|
|
#32 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Storesøster fant flere fine på Eurosko, typ ungdomsstøvler. Vi bruker nesten samme str., men jeg hadde ikke tjangs til å få dem på. Så jo, det finnes store barnesko. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Det er damemodeller som er tingen for smale ungdoms gutteføtter ja. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Min er ikke 11, men bruker 38 så det er vanskelig nok å kjøpe sko. Han har fått halvhøye sorel med uttagbart for, snøring og gummi nederst. Det er ikke noe annet som duger til han. Hadde viking GTX i fjor, ble kliss klass våt gjennom.
|
|
|
#35 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De bestilte jeg nå fra Sportmann, på tilbud til 399,- |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Andungen på 12 fikk disse i går, og var kjempefornøyd da han gikk til skolen i dag, i alle fall: https://www.xxl.no/nike-manoa-vinter..._style#details
|
|
|
#37 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Min har disse i sort, og er superduperfornøyd (har cherrox i tillegg).
|
|
|
#38 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Min hadde noen semskede svarte i fjor, i går gikk han for goretex fra Viking. De likner litt på snowjoggere, men har mer støtte. Han er langt fra noen moteløve, jeg tror ikke alle har blitt det helt enda. Selv om vi bor i en del av byen der mange plutselig blir veldig opptatt av merker og den rette stilen.
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Min er mest opptatt av comfort, og det støtter jeg ham i, men av ulike årsaker tenker jeg det er greit at han ikke blir oppfattet som "barnslig" av jevnaldrene.
|
|
|
#40 |
|
Sv: Hva slags vintersko er kule for elleve år gamle gutter?Jeg så noen fine sorte Viking gore tex, halvhøye, på Obs i høst. De kan nok duge til den alderen. Kostet godt under tusen.
|
![]() |
|
|