Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine veggklokker?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-15, 08:55   #1
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Fine veggklokker?

Vi har pusset opp hjemmekontoret mitt, så nå liker jeg faktisk å sitte der. Jeg trenger bare litt stasj på veggene, og lurer på om jeg skal ønske meg en fin veggklokke til jul. Veggene er malt glattpanel i en mørk gråbrun farge, med klassisk hvit høyglans skapdører og lister, hvis det har betydning.

Jeg er ikke flink med interiør, så jeg er åpen for alle forslag.

Sist redigert av Rug : 26-11-15 kl 09:28.
Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 09:08   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine veggklokker?

Jeg liker Kähler sine Ora-klokker, og har en stor hvit en med orange visere på kjøkkenveggen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 09:34   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikker på du vil ha veggklokke..? De tikker grusomt høyt...

Gammel 26-11-15, 09:34   #4
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Alle?

Gammel 26-11-15, 09:36   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Alle?

Jeg hører hvertfall alle veggklokker jeg til nå har vært i nærheten av. Også dem folk påstår er helt stille.

Gammel 26-11-15, 10:07   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Vi har denne hjemme, dog på hvit vegg.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...165ad372eb.jpg

Vi vurderte også denne varianten.

http://www.rockettstgeorge.co.uk/ekm...tra-4443-p.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 10:25   #7
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Standard

Det hadde kanskje gjort seg med farger, gitt. Takk for forslag! Cuyahoga, bråker Ora-klokken?

Gammel 26-11-15, 10:41   #8
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Det hadde kanskje gjort seg med farger, gitt. Takk for forslag! Cuyahoga, bråker Ora-klokken?

Nei, den jeg har gjør i alle fall ikke det. (Jeg blir gaaaal av klokketikking, og hadde garantert lagt merke til det om den tikket.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 10:50   #9
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lyst på en klassisk og tidløs Georg Jensen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg getimage.jpg (31,4 KB, 16 visninger)
Gammel 26-11-15, 13:32   #10
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Ora tikker ikke!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 13:38   #11
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Standard

De Georg Jensen-klokkene var midt i blinken. Spørsmålet er om man skal heve budsjettet såpass, eventuelt slå sammen alt som finnes av julegaver, eller om ikke Oraklokken oppfyller kriteriene like godt og til en finere pris - pluss at den er tikkefri.

Gammel 26-11-15, 13:39   #12
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Standard

Samtidig er det gjerne noe i at Georg Jensen vil kunne henge der til evig tid? Jeg misliker sterkt å bytte ting, jeg knytter meg til ting og kaster aldri noe jeg er bare er lei av.

Gammel 26-11-15, 16:40   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Karlsson har mange fine. Her er de til og med på salg:
http://www.miinto.no/brands/karlsson...82waAq8W8P8HAQ

Noen andre modeller:
http://www.urban-trend.no/produsent.php?id=5

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.