Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nå er jeg fortvila

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 07:17   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er jeg fortvila

Høres kanskjeteit ut for noen, men for noen uker siden fant vi ut at vi hadde fukt i veggen på badet oppe (hovedbadet). Så nå har vi fagfolk her innimellom, men det går jo så FORBANNA TREIGT! En halvtime nå og da går ikke særlig raskt.
Vi har heldigvis et bad til, men nå er rørene tett der. Vi har renska, brukt plumbo osvosv. Men vi kan ikke dusje, bruke vasken ikke bruke doen - så nå er vi her, familie på fem, uten dusj og do.
Skal prøve å bruke vasken oppe på kjøkkenet, men det er vel bare et tidsspørsmål før vannet fylles opp der også frykter jeg.

Håret KLØR etter vask og jeg vil på do når jeg vil!!!!!

Prøver å skjule fortvilelsa for jentene, men jeg klarer det ikke helt...

Skal prøve å spyle i ettermiddag....

Hilsen kokende sinna og fortvila...

Gammel 14-06-07, 07:27   #2
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå er jeg fortvila

...og der fant jeg ut at vasken på kjøkkenet også er tett, ja....

Nå kan vi tappe vann, da, men ikke helle ut noe vann...

Helledussen som jeg koker nå...vet ikke om jeg skal fly i flint eller legge meg ned og grine - uten at noen ting hjelper...men NÅ ER DET NOK!

Gammel 14-06-07, 07:28   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Uff, det der er kjipt.
Håper ikke det tar for lang tid.
Du får ta med deg ungene i en svømmehall eller noe? Eller en dusj/bad hos venner/familie?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 07:29   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det skjønner jeg godt er frustrerende!

Gammel 14-06-07, 07:38   #5
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det høres ikke teit ut å være fortvila for noe sånt. Det hadde jeg også blitt.

Håper de ordner det raskt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 07:42   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem hadde ikke vært fortvilet i en sånn situasjon.

Her kommer en god

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 08:08   #7
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan dere ikke få tak i en rørlegger?
Det høres skikkelig kjipt ut å ha det sånn!

Gammel 14-06-07, 08:12   #8
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Kan dere ikke få tak i en rørlegger?

Vi tenkte å prøve spylemaskin først - som en slags høyttrykkspyler. Evt med stakebånd.
Håper jeg får tak i det i dag, så jeg får prøvd det.

Hvis dette ikke går så kontakter jeg kommunen, så kan de komme med spylebilen sin - vi hadde en runde for drøyt to år siden med dette også, men da kom det ikke så plutselig som nå....

Gammel 14-06-07, 08:18   #9
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Vi tenkte å prøve spylemaskin først - som en slags høyttrykkspyler. Evt med stakebånd.
Håper jeg får tak i det i dag, så jeg får prøvd det.

Hvis dette ikke går så kontakter jeg kommunen, så kan de komme med spylebilen sin - vi hadde en runde for drøyt to år siden med dette også, men da kom det ikke så plutselig som nå....

Håper dere får bukt med problemet i dag. Lykke til!

Gammel 14-06-07, 08:19   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lykke til og håper dere får fikset det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 10:27   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Skjønner du blir fortvilet. Håper dere får ordnet det snart.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 10:38   #12
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper du får tak i sånn spylebil. Vi hadde det for et par år siden, rørene var komplett tette og ingenting funket. Viste seg at det satt fast så langt borte i rørene at staking var nytteløst, men du verden så effektiv den høytrykksspylebilen var. Og jeg var uendelig takknemlig.

Gammel 14-06-07, 15:12   #13
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Standard

Vi skal prøve med spylemaskin fra gubbens jobb i ettermiddag, for kommunen sin spylebil var til overhaling. Men dersom vi ikke får det til selv i ettermiddag så kommer spylebilen i mårrå.
Jeg skal uansett hjem til mine foreldre å dusje i ettermiddag, etter at vi har prøvd ut...er så mye søl med det at jeg venter til etterpå med å dusje...

Heldigvis trengte ikke maleren (som er her og pusser opp det andre badet vårt) mye vann og sånt i dag...

Gammel 14-06-07, 16:17   #14
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Stakkars Maribo

Skjønner godt du er fortvilet - håper rør og avløp er rene og pene i morgen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.