|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2015
![]() |
![]() Noter til Sankta Lucia (Kjetil Indregard, Odd Nordstoga)Hej alle sammen, |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Re: Noter til Sancta Lucia (Kjetil Indregard, Odd Nordstoga)
Ja, det er den. Rigtig smuk sang (og melodi) :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Noter til Sancta Lucia (Kjetil Indregard, Odd Nordstoga)Den finnes i sangboken; https://bokelskere.no/bok/sangbok/32266/
![]() |
#5 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Noter til Sancta Lucia (Kjetil Indregard, Odd Nordstoga)
Ah ja, jeg ønsker bare den ene sang (Santa Lucia), så jeg vil helst ikke købe bogen. Et billede med en mobiltelefon eller en scanning vil være meget fint - det er bare lige for at se noderne/musikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
Det er ikke lov, det er noe som heter copyright.
![]() |
#8 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noter til Sancta Lucia (Kjetil Indregard, Odd Nordstoga)Hei, og velkommen til Foreldreportalen, bayswater.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Noter til Sancta Lucia (Kjetil Indregard, Odd Nordstoga)Hvis du bare trenger besifring har du her: http://nortabs.net/tab/3820/
![]() |
#10 |
Nybegynner
![]() |
Jeg har nu lært at spille den ved at lytte til CD'en. Jeg kan skrive den af i ABC notation, hvis du vil have det? Det kan vel ikke være ulovligt at dele? Det svarer vel til at skrive teksten ned og dele den? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|