Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

50 % på Reima

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-15, 22:19   #20
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Reima

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Begge mine har vært over 2 år før de brukte 86 i Reimadress...

Vi hadde med Reima-dress i str 86 (kjøpt her inne) da vi hentet Ullungen (23 mnd) i Kina. (Hun kom fra en provins helt sør, men vi skulle reise hjem via Beijing der det var vinter, så vi måtte ha med tykke klær.) Den dressen druknet hun fullstendig i, så da vi kom hjem ble ny i str 80 kjøpt inn. Vinteren etter, da hun fylte tre, passet den perfekt.

Jeg merker det godt på alle merker som er romslige i bredden, f eks babypysjene til POP. Str 68 er fortsatt så stor at Lillebror gjerne har kavet begge bena inn i ett bukseben når jeg tar ham opp om morgenen.

Jeg har for lengst sporet av her nå, men om noen har tips til vinterdress til smal baby, kom gjerne med dem!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.