|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Trenger kjolehjelpDenne tror jeg du hadde vært aldeles smashing i, nextlife.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger kjolehjelpDen Hasinas kjolen er high class julebordskjole så det holder. Også veldig lekker i mørk burgunder med sort markering i livet men den tror jeg knapt er å oppdrive nå. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger kjolehjelpmabq60000003_deepplum_631.jpg |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Rockesøster
|
Sv: Trenger kjolehjelp
Åh.
|
|
|
#25 |
|
Rockesøster
|
Sv: Trenger kjolehjelpFullstendig motløs etter butikkrunde i dag. Jeg var innom masse butikker (bl.a Vivikes) og fant mange kjoler jeg kunne tenkt meg, men det er altså sånn at så snart en kjole blir figurnær så blir den i misforhold i forhold til kroppen min. Innsvingen i livet kommer under bysten, rett-over-kneet blir vulgært musekort, brystpartiet henger og slenger litt under halsgropen o.s.v.
|
|
|
#26 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Trenger kjolehjelp
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Trenger kjolehjelpLøsningen er todelt. H&M har mange fine paljettskjørt, hva med dette? http://tablet.hm.com/no/product/3765...#showSlideshow og kule topper har de også. Kjører du todelt, kan du bestemme selv hvor midjen er. Og sko?
|
|
|
|
|
#29 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger kjolehjelpDa tar du en tur til London og handler i tall-butikker. Må være like staselug som petit-butikker er for meg. Evt om tall-klær kan bestilles på nett. Dritt å ha kropp som ikke er standard noen ganger.
|
![]() |
|
|