Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Mazda 5 2.0 diesel 2006 vs opel zafira 1.8 bensin 2006/toyota corolla verso 2.2 diese

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-15, 19:53   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mazda 5 2.0 diesel 2006 vs opel zafira 1.8 bensin 2006/toyota corolla verso 2.2 d

Jeg har en Toyota Corolla Verso 2005. Den har gått ca 110 000, og det har vært direkte feil på den to ganger: en gang gikk det en komponent i dashbordet, som gjorde at kupeen ble fylt av røyk. Det var dramatisk der og da, men kostet 1500 å fikse og var ordnet på et par timer. I høst måtte jeg bytte clutchen: det kostet 12 000.

I tillegg har jeg tektylbehandlet understellet, byttet registerreim, bremseklosser og bremseskiver. Det siste var helt unødvendig, viste det seg. Jeg husker ikke helt hva disse vedlikeholdstingene kostet, men kanskje 25-30 000 til sammen.

Jeg syns ikke jeg bruker mye penger på bilen, selv om det selvsagt er en stigende kurve de senere åra.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
hvilken av dem er best

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.