Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Favorittplagg hos Laredoute

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 22:55   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Favorittplagg hos Laredoute

Lurer på om dere har noen plagg fra Laredoute dere er veldig fornøyd med.
Morsomt å høre litt erfaringer

Denne buksa i sort har jeg og liker veldig godt

Og denne genseren og singleten (sort og vanilje)

Ellers har jeg kjøpt Leivs 572 derifra, storfornøyd

Bestilt meg en bikini, spent på hvordan den er .
Lyst på mer.

Gammel 14-06-07, 22:56   #2
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Favorittplagg hos Laredoute

Jeg kjøpte ei treningsbukse der. Den er jeg veldig fornøyd med.

http://www.laredoute.no/images/produ..._9675809_1.jpg

Sist redigert av Jessica : 14-06-07 kl 23:11.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 23:22   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Denne luen.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 23:24   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dei 572 altså?

Gammel 14-06-07, 23:28   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Har dei 572 altså?

Yep og de har jo rabatter i fleng så blir billig og
Gå på designere og merker, og levis så kommer det frem hvertfall

Gammel 15-06-07, 07:11   #6
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan ser mod 572 ut? Er den trang i beina nederst?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 10:34   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hvordan ser mod 572 ut? Er den trang i beina nederst?

Nei, den er bootcut. Svært fin modell, men ørlite lav i livet til meg. Men den sitte så fint i rompa at eg overleve.

Gammel 15-06-07, 11:05   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fikk en katalog i fjor sommer men handlet aldri noe så jeg vet ikke. Må bestille en høstkatalog nå, kanskje. Liker iallefall klesfasongen som er vist i H&M sin høstkatalog så om de har samme type klær så kan dette fort bli dyrt!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.