Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Georg Jensen og service

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-15, 20:08   #1
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Georg Jensen og service

Jeg bestilte denne toppstjerna fra Georg Jensen sist uke, og den kom med Postnord fredag. Pakken var merket med skadet under forsending, så jeg måtte ta kontakt med Postnord om det var skade på varen.

Som regel pleier jo varen inni å være grei, men stjerna var deformert... Den er så stiv i metallet at det ikke gikk an å fikse på den heller, så jeg sendte Postnord en epost i dag.

Siden jeg ikke fikk svar, ringte jeg til kundeservice på Georg Jensen, og hun synes synd i meg som sannsynligvis ikke hadde stjerne å ha i treet til jul, og skulle sende en returslipp, så skulle de ta det med Postnord.

Timene gikk og jeg fikk ingen epost fra dem, så jeg etterlyste da jeg måtte skive slippen ut på jobb. Da fikk jeg til svar at de ikke så det nødvendig at jeg skulle returnere stjerna, og ny stjerne var på tur med postnord allerede! Snakker om service! Og jeg er superhappy for at jeg får stjerne å ha i treet til jul!

Gammel 17-12-15, 20:20   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Georg Jensen og service

Å, så godt at det løste seg! Nydelig stjerne!

Gammel 17-12-15, 20:32   #3
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Den stjernen er den mest nydelige jeg vet om. Det er min store ønske å ha (jeg må bare spare en god stund først...) Så fantastisk service av Georg Jensen- folkene.

Gammel 17-12-15, 20:38   #4
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg ble skikkelig glad! Stjernen er virkelig nydelig. Hadde vært tomt i toppen av treet uten stjerne.

Gammel 17-12-15, 21:42   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Min erfaring er at skikkelig butikker gjør sånne ting. Veldig bra dere får ny stjerne til jul.

Jeg ønsker meg veldig sånn stjerne. Men jeg synes den er for dyr å kjøpe sånn bare til meg selv og alle som gir gave til meg synes visst det samme.

Gammel 17-12-15, 22:03   #6
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Jeg synes også den er dyr, men jeg har råd til det. Og det var den fineste stjerna jeg fant.

Gammel 17-12-15, 22:15   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott service! Så bra da.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 22:17   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Re: Georg Jensen og service

Den stjerna har jeg også investert i, i år, jeg gleder meg til å sette den i toppen av treet. Den er så fin!

Gammel 17-12-15, 22:21   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Den julestjerna skal stå i toppen av vårt tre i år også. Den er så fin!!! Jeg har kjøpt den som gave også, i forgylt utgave.

Super kundeservice!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-15, 22:29   #10
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Jeg synes også den er dyr, men jeg har råd til det. Og det var den fineste stjerna jeg fant.

Viktig å kjøpe noe man liker! For endel år siden kjøpte jeg med adventsstake fra Georg Jensen fordi jeg likte den. Har den enda. Tenker det er viktig å av og til unne seg noe ekstra fint.

Gammel 17-12-15, 22:38   #11
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Viktig å kjøpe noe man liker! For endel år siden kjøpte jeg med adventsstake fra Georg Jensen fordi jeg likte den. Har den enda. Tenker det er viktig å av og til unne seg noe ekstra fint.

Helt enig! Jeg har unnet meg masse fint i det siste, fordi jeg fortjener det.

Gammel 18-12-15, 08:36   #12
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

For en fin historie. Var litt betenkt på hvordan det ville gå da jeg begynte å lese, men her ble det skikkelig julestemning.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 00:17   #13
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Så flott at det ordnet seg! De fleste bedrifter er tjent med god service, da går gjerne jungeltelegrafen

Vi har forøvrig den stjerna i forgylt utgave, den er nydelig

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 07:57   #14
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Flott service! Og bra de ordnet det slik, for PostNord kunne du ha fått slite med, her snakker jeg med virkelig erfaring.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 09:04   #15
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var super service da! (Postnord har jeg bare hørt dårlig om, så tror det var vest for deg at du slapp ta det med dem)

Gammel 19-12-15, 15:46   #16
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Har prøvd å ringe Postnord før, og fikk aldri svar.

Gammel 19-12-15, 22:09   #17
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Åååå, den har jeg så lyst på. Men kommer på det etter at julegaveønskene er sendt ut.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 22:22   #18
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nydelig stjerne! Så flott at det ordnet seg

Kan jeg spørre hva den koster?

Gammel 19-12-15, 22:35   #19
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Har prøvd å ringe Postnord før, og fikk aldri svar.

Jeg endte med å sende mail til direktøren, da ordnet det seg, gitt.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 23:09   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Den stjerna har jeg også - veldig fornøyd.

Men for en flott service fra Georg Jensen! Klarer du å varme opp stålet til den deformerte stjerna så klarer du kanskje å få rettet den litt? Den gjør seg veldig i vinduet også med sløyfa.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.