Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Uventede vennegaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-15, 13:31   #81
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uventede vennegaver

Det er jo litt blandet. Jeg ser det .

Mine gir til og får fra en 5-7 hver og så vidt jeg kan se er det forholdsvis avtalt hvem som gir til hverandre. Det er lite spørsmål om pris, for lillesøster, på 12 er det de to hjemmelagete (og ganske enkle) gavene, som tydeligvis er de fineste å gi vekk og de går til de to beste venninnene. Ellers ligger hun på 50-80 kr i innkjøp. Storesøster klarte ved vanvare å kjøpe en tegnebok til over 200 kr. Den ble vi enige om å bytte fordi det ville være ubehagelig for venninnen å få noe så dyrt.

Det har hele tiden ligget på hjemmelaget eller opp til maks 100 kr her og jeg synes den lille gaveutvekslingen er veldig søt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-15, 20:56   #82
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Neste år skal vi være litt forberedt på dette og handle inn ting som kan passe i god tid før jul.

Gammel 22-12-15, 21:18   #83
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Angående godteri så er det himla billige skumnisser og seigemenn å få kjøpt på Extra og Rema for tiden. Ca 16 kroner liksom.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 16:12   #84
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt inn litt ekstragaver vi kan ha i bakhånd i år. Det er gavekort på Appstore, så uansett noe vi kan gi bort i fremtidige bursdager også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 19:59   #85
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Mine gutter har begge gitt gaver til sine nærmeste venner. De er begge gutter med mange venner, så det har nok blitt ca 15 gaver totalt. Ikke noe dyrt, under 50-lappen per gave. Eldstemann har også fått hjemmelagde, spiselige gaver fra noen av sine venner, veldig koselig

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.