|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Jeg har ingen aning, som alltid. Og jeg vet det kommer til å bli litt av et kaos å prøve å lande det når vi engang finner ut når vi skal ha ferie. On the bright side: har øvelse!
|
|
|
#62 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?
Relativt, ja. Her omkring er Tyrkia tre uker innenfor begrepet "langtur". |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Selvsagt var det ikke ment blærete, hallo, ha litt humor da,
|
|
|
#64 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Jeg er ikke fornærmet, jeg forsøkte bare forklare hva jeg la i ordet "langtur". Jeg vet vi er privilegerte som kan reise på ferie utenlands. Og det har ikke alltid vært slik. Jeg ser heller ikke på Tyrkia som "bare". |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Jeg snuser litt på Nord Italia og å oppleve Alpebyene på sommeren. Følger med på flypriser på nordsiden av fjellet.
|
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Vi skal for første gang reise på langtur, vi skal til Split i Kroatia i august. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Jepp, i år blir det mye farting. Først med ungene til Spania på korpstur en uke, og så en miniuke med kjæresten i Berlin, før vi skal nordover i bryllup. Lommeboken skjelver av skrekk.
|
|
|
|
#68 |
|
fri
|
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Jeg kommer forhåpentligvis inn i nytt hus før sommeren, i tillegg er det konfirmasjon i mai. Så om det blir mye penger til overs til ferie vet jeg sannelig ikke. Må nok ta ting på sparket når jeg kommer så langt tenker jeg. Har veldig lyst til å ta med ungene på gresk øyhopping, så vi får se om vi får skrapt sammen nok penger til det. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Vi skal til vårt primitive sommerhus på sørlandet. Utedo og morgenbad.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Jeg vet hva vi skal de neste to-tre årene.
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Vi skal på charterferie til Mallorca med all inclusive for første gang etter at vi fikk barn, og jeg gleder meg til å faktisk få mulighet til å slappe av uten å tenke på matlaging og vasking de 2 ukene - og ikke minst til varmen! Så får det være så harry det bare vil |
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Vi har overhodet ikke tenkt så langt, og kan uansett ikke bestille noe før vi vet når vi kan ta ferie. Siden vi har lyst til å pusse opp kjøkkenet tror jeg nok det blir ferie i Norge og besøk hos ymse besteforeldre, men vi får se. Feriehus i Danmark fristet veldig til gjentakelse, så mulig vi prøver å få til det. Bilferie blir det uansett, det funker finfint for oss.
|
|
|
|
#73 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Blir ihvertfall dyreparken med ene sønnen bare han og jeg, det vi ser mest da er sabeltann verden men han bestemmer. Elste er det gøteborg og liseberg. Mine to yngste drar vi bort samnens med pappaen der så vi snakker litt om Danmark i år men vurdere og ligge på en camingplass med full fasiliteter og ikke sommerhytte som vi pleier. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Vi ender alltid i Danmark. Også alene med barn, men to. Bestiller alltid via Colorline og alltid ferieleilighet.
|
|
|
#75 |
|
Stort sett, men ikke den gangen jeg var i Tyrkia. Vi brukte 12 eller 13 timer, vi. Men det skal godt gjøres, enig i det.
|
|
|
#76 |
|
Vi får håpe på en langt bedre Sørlandssommer enn i år!
|
|
|
#77 |
|
Viser tenner
|
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Vi skal bygge 100 kvm terrasse, utebod og carport på hytta. Nordnorsk sommer, så vi er ikke sikret hverken sol, varme eller badeliv. Mulig vi hopper på en tur, eller tar ei langhelg i en storby når vi har oversikt over utgiftene.
|
|
|
#78 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Strandebarm er ein av dei vakraste plassane på jord. Og så er det kort med ferja over til rosendal og baroniet, der er det ordentlig vakkert også.
|
|
|
|
#79 |
|
En nabo dro i fjor. De dro i midten av juli, bestilte billetter i juni en gang. Seks personer. Kostet så og si ingenting. Norwegian fra Torp.
|
|
|
#80 |
|
Sv: Noen som allerede vet hva de skal til sommeren?Jeg aner ikke når jeg får ferie engang, men må ta diskusjonen opp med kollega nå på nyåret.
|
![]() |
|
|