Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Dublin

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-15, 11:39   #1
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hotell i Dublin

Noen som kan anbefale hotell i Dublin til langweekend i mai

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-15, 11:50   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Dublin

Vi storkoste oss på Gresham hotel i høst. Ligger på nordsiden av elva, med kort gangavstand (f.eks over Ha'Penny bridge) til Temple bar og Trinity college på sørsiden. Fasjonabelt, men ikke dyrt.

Gammel 30-12-15, 11:59   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi storkoste oss på Gresham hotel i høst. Ligger på nordsiden av elva, med kort gangavstand (f.eks over Ha'Penny bridge) til Temple bar og Trinity college på sørsiden. Fasjonabelt, men ikke dyrt.

Der bodde vi også, veldig fornøyd og sentralt.
2-3 min å gå til Henry street - shopping gate og der The Church ligger. The Church er en kirke omgjort til bar.

Gammel 30-12-15, 12:04   #4
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk, skal undersøkes

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-15, 12:49   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble anbefalt Gresham her på FP da mannen og jeg var i Dublin i 2011. Jeg ble derfor kjempeskuffet da rommet var skikkelig åttitallsslitent. Jeg fikk det ikke til å stemme med den begeistringen jeg hadde merket her på FP. Det viste seg at de holder på å pusse opp hotellet (noe de sa ville ta årevis, så de holder sikkert på ennå). Jeg klagde på rommet, og fikk et nyoppusset et i stedet. Halleluja. For en forskjell.

Så vær obs på dette om du velger Gresham.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-15, 13:55   #6
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for tips, Divine! Vi reiser igjen i februar. Gleder meg!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-16, 10:00   #7
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Kan komme med en hotellanbefaling jeg også, live fra Dublin. The Fitzwilliam Hotell. Ligger på sørsiden, rett ved Trinity College. Gangavstand til alt. Nydelig, stort rom ut mot bakhagen. Stille og rolig.

Gammel 13-02-16, 10:17   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så deilig, Avatar, nå fikk heg lyst til å dra tilbake.

Gammel 13-02-16, 22:08   #9
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Kan komme med en hotellanbefaling jeg også, live fra Dublin. The Fitzwilliam Hotell. Ligger på sørsiden, rett ved Trinity College. Gangavstand til alt. Nydelig, stort rom ut mot bakhagen. Stille og rolig.

Jeg er også i Dublin nå . Eller jeg har riktignok reist fra sentrum tilbake til Blanchardstown der mannen jobber, men jeg var der for 1 time siden og spiste
.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-16, 23:57   #10
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bodde på The Clarence Hotel i 2013. Ligger langs elva i utkanten av Temple Bar. Vi hadde veldig bra rom og fikk super service. Spiste frokost på en liten kaffebar i gata bak hotellet og bor gjerne der igjen.

Gammel 14-02-16, 03:14   #11
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg er også i Dublin nå . Eller jeg har riktignok reist fra sentrum tilbake til Blanchardstown der mannen jobber, men jeg var der for 1 time siden og spiste
.

Ah, så morsomt! Dublin er en veldig fin by.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.