Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hege Storhaug årets navn?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-15, 17:57   #61
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hege Storhaug årets navn?

Ikke at jeg vil gi henne noe mer publisitet, men denne artikkelen gjorde inntrykk på meg. http://www.rights.no/2014/09/rabitamoskeens-terrorist/

Der mistet jeg enhver mulighet til å noen sinne komme til å ta den kvinnen seriøst. Ikke vet jeg hvorfor jeg er "fredet" siden vi kjente Hassan, men uansett... Glad for det er jeg jo selvsagt. Men den artikkelen der viser så godt hvordan hun jobber, og legger til, trekker fra og styrer på...

Gammel 25-11-15, 20:46   #62
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Ikke at jeg vil gi henne noe mer publisitet, men denne artikkelen gjorde inntrykk på meg. http://www.rights.no/2014/09/rabitamoskeens-terrorist/

Der mistet jeg enhver mulighet til å noen sinne komme til å ta den kvinnen seriøst. Ikke vet jeg hvorfor jeg er "fredet" siden vi kjente Hassan, men uansett... Glad for det er jeg jo selvsagt. Men den artikkelen der viser så godt hvordan hun jobber, og legger til, trekker fra og styrer på...

Du må nesten forklare uinnvidde hva som er feil her? Jeg kjenner ikke deg og jeg aner ikke hva som er feil eller ikke med artikkelen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 21:17   #63
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For å si det sånn da, hun har kokt sammen masse ting som ikke eksisterer. HVorfor skal man knyttes til en terroraksjon i Kenya fordi man laget ett lite forum sammen med en person, som på det tidspunktet, IKKE var med i noen terror-bevegelse, feks.

Måten hun forsøker sverte Basim Ghozlan og Linda Alzaghari, er utrolig talentløs. Og figuren hun trekker inn, Haneefah, som ett av Lindas "Alias", er en ekte person, feks. Bare sånne ting. Snakker om at personen som kalles "Imam Sandnes" (som også er en reel og oppegående imam fra Vestlandet, som snakker ut mot terror og fundamentalisme, og sier at han har vært religiøs veileder for Irfan Bhatti? Irfan hadde sikkert krevd dødsstraff for Imamen fra Sandnes, siden han tilhører en sekt innen islam som nok er veldig snille og greie, men som har litt avvikende syn på hva som er gode kilder innen islam, kanskje.

Skriver alt for mye til at dette ligger åpent, fordi jeg vet at folk kan google meg og finne kritikk mot enkeltpersoner som faktisk kan gjøre livet surt for meg, men tenkte forklare litt i alle fall.

Gammel 18-12-15, 14:12   #64
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hun ble ikke årets navn!!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/m...vn/a/23582183/

Takk og lov. Det ble varsleren Schaefer, som faktisk jeg stemte på.

Gammel 18-12-15, 14:30   #65
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Bra. Hun ble ikke nevnt i artikkelen en gang.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-15, 15:38   #66
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, der ser man. Var nok veldig mye kommentarfeltfolk som deltok i avstemninga i VG, i utvelgelsen av de 10 finalekandidatene, mens avstemningen for å kåre vinneren var utført av TNS Gallup blant et representativt utvalg av befolkningen. Veldig greit å vite at de som stemmer og kommenterer i VG ikke er representative (selv om vi jo egentlig vet det).

Gammel 18-12-15, 18:05   #67
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

http://m.heltnormalt.no/nasjonensoye/2015/12/18/151500

Gammel 18-12-15, 20:50   #68
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomt, MEN, det jeg syns er litt forstemmende er at hver gang slike satiresaker blir skrevet er det så mange som tror det er SANT, leser overskriften og legger det inn i "fakta"banken sin som "VG trikset for at Hege storhaug ikke skulle blir årets navn".

Gammel 18-12-15, 20:56   #69
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Morsomt, MEN, det jeg syns er litt forstemmende er at hver gang slike satiresaker blir skrevet er det så mange som tror det er SANT, leser overskriften og legger det inn i "fakta"banken sin som "VG trikset for at Hege storhaug ikke skulle blir årets navn".

Grunnen til at satiresaken er skrevet er at VGs kommentarfelt allerede er stappfullt av rasi... Unnskyld, "islamkritikere", som påstår at VG har juksa for å slippe Storhaug.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-15, 21:06   #70
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Grunnen til at satiresaken er skrevet er at VGs kommentarfelt allerede er stappfullt av rasi... Unnskyld, "islamkritikere", som påstår at VG har juksa for å slippe Storhaug.

Ja, jeg vet. Det er en slags tragikomisk selvforsterrkende galskap som skjer!

Gammel 18-12-15, 21:54   #71
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjomlid på face:

Sitat:

OK, dette forstår jeg ikke.

Nettstedet favorittfarger.no har hatt en nominasjon for årets farge. Ettersom jeg er administrator for Facebook-gruppen "Vi som elsker fargen brun" med 7000 medlemmer, oppfordret jeg så mange som mulig der til å gå inn og stemme på fargen brun. Det førte til at brun gikk rett til topps i nominasjonen, og ble en av de tre fargene som var med i konkurransen om å bli årets farge.

Men da FargeGallup gjennomførte sin spørreundersøkelse hos 1000 tilfeldig utvalgte nordmenn, endte fargen rød opp med å vinne?!?

Hvordan er det mulig? Her må det være noe juks?!!11?one1 ‪#‎hmpf‬ ‪#‎hvkæ‬ ‪#‎jensmågå‬ ‪#‎skjønneringenting‬ ‪#‎muslimeneharskylda‬ ‪#‎brunerbest‬

Gammel 18-12-15, 21:55   #72
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommentarfeltet er (som vanlig) helt grusomt. Og jeg er imponert over at VG tar seg tid til å svare alle konspirasjonsteoretikerene igjen og igjen. For en gjeng.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-15, 21:56   #73
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

http://jyllands-posten.dk/kultur/ECE...om-Årets-Navn/

Gammel 18-12-15, 22:00   #74
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Tjomlid for president!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 00:01   #75
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjomild

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-15, 11:32   #76
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Eksakt.

Gammel 30-12-15, 18:37   #77
Garamond
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2011
Garamond har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg gir egentlig blaffen i hvem som blir valgt i slike kåringer, men jeg synes jo måten dette gjøres på er litt rar. Jeg har heller ikke sett resultatet av denne gallupen. Har den blitt offentliggjort ?

Garamond er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-15, 18:49   #78
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, varsler Robin Schaefer vant.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/m...vn/a/23582183/

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-15, 19:04   #79
Garamond
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2011
Garamond har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det har jeg fått med meg

Men det jeg spurte om var konkret om noen hadde resultatet av gallupen og linken din går ikke dit.

Jeg har lett etter den, men jeg kan ikke finne den noen steder.

Hvor mange stemmer fikk f.eks de andre ni som var med i avstemningen (eller hvor mange det var)

Garamond er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-16, 16:09   #80
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garamond, her.

Det har jeg fått med meg

Men det jeg spurte om var konkret om noen hadde resultatet av gallupen og linken din går ikke dit.

Jeg har lett etter den, men jeg kan ikke finne den noen steder.

Hvor mange stemmer fikk f.eks de andre ni som var med i avstemningen (eller hvor mange det var)

VG har svart i et kommentarfelt at de ikke har brukt å legge ut resultatet av gallupen, og heller ikke kommer til å gjøre det denne gangen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.