Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hjelp, ny kjøkkenmaskin!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-16, 23:13   #29
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, ny kjøkkenmaskin!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Min mor hadde Ankarsrum (Electrolux) i alle år, og mente den var uslåelig på elting. Jeg valgte Kenwood, og etter å ha testet den så vedgikk hun at den var bedre. Og det var den "lille" Kenwooden. Både hun og jeg har den Kenwood Major Titanium på 1500W nå. Og om det har noe å si, så pisker også Kenwooden bedre enn Ankarsrumen. Det blir mye mer fluffy eggedosis, f eks.

Assistenten pisker ganske dårlig på små mengder, det er jeg enig i. Men med litt større mengder synes jeg den pisker helt supert. Eggedosisen blir fantastisk så lenge jeg bruker mer enn 4 egg. (Må legge til at jeg ikke har tilleggspakke med visp; jeg bruker deigrullen som følger med i standardpakken når jeg skal piske.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.