Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

[Lesesirkel 01.2016] De urolige - Linn Ullmann

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-16, 11:44   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Lesesirkel 01.2016] De urolige - Linn Ullmann

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sist jeg brukte bibiloteket, var det topp moderne om lånekortet var laminert.

Da syns jeg du skal begynne igjen. Det er både hyggelig å låne bøker på biblioteket, og ikke minst både økonomisk og plassbesparende. Du kan til og med låne bøker digitalt og lese dem på telefonen eller ipad.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 11:49   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

De urolige : roman

Ullmann, Linn

Utgitt:

2015 . - Bok . - 409 s.

Bokmål

Sjanger:

Biografisk

Ca 32 måneder ventetid

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 11:50   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da syns jeg du skal begynne igjen. Det er både hyggelig å låne bøker på biblioteket, og ikke minst både økonomisk og plassbesparende.

Helt enig. Fant ut jeg hadde profil, men den var så gammel at jeg hadde ikke oppgitt mobilnummer en gang. Men nuh! er alt fikset.

Gammel 04-01-16, 12:19   #24
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg er med, skal bare få tak i boken. Tenker jeg Kindler den

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 16:40   #25
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg står over. Den frister ikke.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 18:14   #26
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skaffet boka og er med.

Gammel 04-01-16, 18:22   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, på ebokbib så er det 171 i kø for boka. Tror ikke jeg rekker det, gitt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 19:18   #28
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk denne til jul og slenger meg med.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 21:18   #29
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Haha, på ebokbib så er det 171 i kø for boka. Tror ikke jeg rekker det, gitt.

Jeg mener det skal gå an å låne e-bøker fra andre bibliotek. Små steder har kortere køer.

Gammel 04-01-16, 22:25   #30
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Bare 171, Tallulah? Det er 337 foran meg i kø på ebokbib. Jeg har forresten aktivisert lånekortet mitt i Buskerud, Østfold, Akershus og Hedmark. Glemte Oslo, selvfølgelig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 22:35   #31
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Bare 171, Tallulah? Det er 337 foran meg i kø på ebokbib. Jeg har forresten aktivisert lånekortet mitt i Buskerud, Østfold, Akershus og Hedmark. Glemte Oslo, selvfølgelig.

Men det er det som står i selve ebokbib-appen? Ikke alltid samsvar mellom infoen der og hva som faktisk er sant. Fx står jeg som nr 257 i kø på ei bok inne på appen, men når jeg logger meg inn på biblioteket sine sider er jeg nr 18 (gå inn på boka for å se - der står det "din plass i køen").

Gammel 04-01-16, 22:36   #32
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Det er det som står der når jeg går inn på boka for å se min plass i køen. Ender nok med å kjøpe meg boka, ja.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-16, 22:42   #33
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Det er det som står der når jeg går inn på boka for å se min plass i køen. Ender nok med å kjøpe meg boka, ja.

Ouch. Bibliotek med mange brukere. :P

Gammel 05-01-16, 07:46   #34
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg foretrekker også helst å låne boken, men bibliotek høres jo nærmest uaktuelt ut på så kort varsel.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 10:01   #35
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har lest boken og låner den gjerne vekk.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 10:02   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg kan tenke meg å låne den, Lykken. Bor/jobber du i Oslo? I så fall kunne jeg stikket innom og hentet den, eller vi kunne møttes et sted.

Gammel 05-01-16, 10:03   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bor i Follo og jobber i Oslo, nær Oslo S.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 05-01-16, 10:05   #38
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg kan godt møte deg på Oslo S eller i nærheten. Om du vil gi deg til kjenne, da ...

Gammel 05-01-16, 10:12   #39
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg kan godt møte deg på Oslo S eller i nærheten. Om du vil gi deg til kjenne, da ...

Skal maskere meg.

Det kan vi godt, jeg jobber imorgen og fredag, sistnevnte passer nok best. Er på Oslo S ca kvart på ni og ca fem-halv seks på vei til og fra, evnt kan vi møtes ved lunsjtider.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 05-01-16, 10:15   #40
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Fredag passer bra. Jeg sender deg en PM når det nærmer seg. Tror at lunsjtider vil passe best.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.