|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Kjøpt bolig siste to år? Hvor fant du annonsen først? | |||
Finn.no |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 98,04% |
Facebook-feeden min |
0 | 0% |
I en kjøp/salg-side på Facebook |
0 | 0% |
I andre sosiale medier |
0 | 0% |
Annonse i papiravis |
0 | 0% |
Nettannonse på nettavis/nettside |
1 | 1,96% |
Hjemmeside til eiendomsmegler |
0 | 0% |
Deltakere: 51. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Nei, men vi har sett etter bolig. Jrg sjekker kun Finn. Jeg har registrert meg hos noen av de lokale meglerkontorene og får av og til mailer eller SMS fra dem, men de boligene kommer jo på Finn etterhvert de også. Meglernes egne annonsevisningsløsninger er ofte dårligere enn finns også, syns jeg.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?2.5 år siden nesten. Finn.no.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Vi skal selge snart. Blir finn.no og ikke noe annet. Er der vi ser etter hus og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?En tilsalgslapp på huset |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Bare primærbolig eller også hyttekjøp?
![]() |
#8 |
fri
|
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?
Takk! Den hadde jeg ikke tenkt på til pollen. Var forøvrig det jeg også gjorde første gang jeg kjøpte bolig. Fordelen er jo at det hvertfall ikke koster 10 000 ekstra som en avisannonse gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trøtt
|
![]() Re: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Jeg titter aktivt etter hytte (
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Finn.no for min del også. Jeg har kjøpt to boliger det siste året og fant begge på Finn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Så lenge du skal nå den kjøpergruppen så er finn.no tilstrekkelig. Skal du trekke til deg eldre mennesker (vanskelig å sette en aldersgruppe) ville jeg satt inn annonse i avisen i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Ikke helt representativt, men min bror og kone kjøpte enebolig (solgte leilighet først) i Oslo for ca ti år siden. De var på et var visninger i området der de ønsket å bo, men de fikk ikke kjøpt da. Så da snakket de med megler som solgte et av husene og ba ham gi beskjed om noen andre i området skulle selge. Så de kjøpte uten at huset ble lagt ut, ble bare enige om pris.
![]() |
#16 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Finn.no
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Brukte utelukkende finn.no da vi kjøpte hytte. Aviser tror jeg kan være viktig for å nå eldre mennesker, og på mindre steder (der det ikke blir så enormt mange sider med annonser. Man gidder kanskje titte på de to-tre sidene med boligannonser også når man ikke leter aktivt og finner kanskje noe man tipser andre om).
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Jeg har verken kjøpt eller solgt, men bruker utelukkende Finn.no når jeg ser på annonser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Vi solgte å kjøpte i 2014 å sjekket bare finn. Men megleren som solgte vårt viste at vi jaktet så han brukte å si fra når det var noe
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har du kjøpt bolig siste 2 år? Hvor fant du annonsen?Vi er på visninger og ser kun på finn.no. + megler ringer oss når der er noe som kan være av vår interesse.
![]() |
|
|