|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♡
|
Hvilken Kindle?Mannen nevnte at det kunne vært fint å lese på en Kindle istedet for å lese på Kindleapp på iPaden. Yay, der kom bursdagsgavemuligheten jeg har ventet på. Men jeg kan intet om Kindle. Hvilken bør jeg kjøpe?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken Kindle?Jeg har paperwhite og er veldig godt fornøyd med den. Fungerer bra både i sollys og i mørke og jeg blir ikke sliten i øynene av å se på den. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvilken Kindle?Signerer zinatara. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvilken Kindle?Paperwhite er kjempebra. Voyage vet jeg ingenting om. :googler:
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken Kindle?Paperwhite her også, veldig fornøyd så langt. Men har selvsagt ikke erfaring med noe alternativ.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken Kindle?jeg er ikke fornøyd med paperwhite.
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken Kindle?Jeg både holder og blar med venstre, både titt og ofte, og synes ikke det er vanskelig. Og jeg er ikke engang venstrehendt, jeg gjør det fordi høyrehånda er opptatt med kaffekoppen.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
Sv: Hvilken Kindle?Jeg har paperwhite, og er stort sett fornøyd. Ingen problem med å bla, selv om jeg er venstrehendt, men er ikke helt fornøyd med lyset. Jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag, så jeg vet ikke hvordan lyset er på andre modeller. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvilken Kindle?
Som jeg skulle si det selv - bare med tekopp |