|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva slags seng har din tenåring?Vi pusset opp 10-åringens rom i fjor høst, og da fikk han en 120*200 cm rammemadrass. Jeg har i grunn tenkt at han klarer seg med den til han flytter ut?
Sist redigert av Niobe : 17-01-16 kl 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva slags seng har din tenåring?
Ja kjære vene, hvorfor ikke? Det er jo ikke sånn at en tenåring trenger en diger dobbeltseng helt for seg selv. Om de får seg kjæreste etterhvert så er det jo også mulig å sove to i en 120-seng en gang i mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
Ja, og om den skulle bli snau, så kan minsten overta den, antar jeg. Egentlig så ble jeg mest usikker på hva som er forventet levetid på sånne senger.
![]() |
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
Jeg tok med meg min rammemadrass når jeg flyttet hjemmefra og hadde den en god del år.
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags seng har din tenåring?Min har en gammel seng på 90*200. Hun vil egentlig plassere en bredere seng der som vi har stående. Men jeg har sagt nei for jeg synes det blir for stort. Ser nå at det er det som er vanlig hos der som har svart her i alle fall.
![]() |
#6 |
heimføing
|
Altså. Jeg har hatt 120-seng helt til nå, jeg, og det har gått fint med overnattingsbesøk og alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
awesom
|
Råflott?
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva slags seng har din tenåring?Mi som blir tenåring om en måned har en 90x200 rammemadrass. I tillegg har hun en sovesofa på rommet sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva slags seng har din tenåring?Og nå ser jeg at jeg har svart på en gammel tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|