Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags seng har din tenåring?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-16, 16:39   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags seng har din tenåring?

Vi pusset opp 10-åringens rom i fjor høst, og da fikk han en 120*200 cm rammemadrass. Jeg har i grunn tenkt at han klarer seg med den til han flytter ut?

Sist redigert av Niobe : 17-01-16 kl 17:49.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 17:48   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi pusset opp 10-åringens rom i fjor høst, og da fikk han en 120*200 cm rammemadrass. Jeg har i grunn tenkt at hadde i grunn tenkt at han klarer seg med den til han flytter ut?

Ja kjære vene, hvorfor ikke? Det er jo ikke sånn at en tenåring trenger en diger dobbeltseng helt for seg selv. Om de får seg kjæreste etterhvert så er det jo også mulig å sove to i en 120-seng en gang i mellom.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 17:51   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja kjære vene, hvorfor ikke? Det er jo ikke sånn at en tenåring trenger en diger dobbeltseng helt for seg selv. Om de får seg kjæreste etterhvert så er det jo også mulig å sove to i en 120-seng en gang i mellom.

Ja, og om den skulle bli snau, så kan minsten overta den, antar jeg. Egentlig så ble jeg mest usikker på hva som er forventet levetid på sånne senger.

Gammel 17-01-16, 17:52   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, og om den skulle bli snau, så kan minsten overta den, antar jeg. Egentlig så ble jeg mest usikker på hva som er forventet levetid på sånne senger.

Jeg tok med meg min rammemadrass når jeg flyttet hjemmefra og hadde den en god del år.

Gammel 17-01-16, 18:09   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Min har en gammel seng på 90*200. Hun vil egentlig plassere en bredere seng der som vi har stående. Men jeg har sagt nei for jeg synes det blir for stort. Ser nå at det er det som er vanlig hos der som har svart her i alle fall.

Gammel 17-01-16, 18:46   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi pusset opp 10-åringens rom i fjor høst, og da fikk han en 120*200 cm rammemadrass. Jeg har i grunn tenkt at han klarer seg med den til han flytter ut?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Altså. Jeg har hatt 120-seng helt til nå, jeg, og det har gått fint med overnattingsbesøk og alt.
Skal sies at de par gangene jeg har vært f.eks. gift og samboer så har vi hatt litt bredere seng.

Jeg syns 120 er litt råflott til en tenåring, men det ble slik hos oss pga flytting og fordi jeg kjøpte ny og litt bredere seng til meg selv.

Forøvrig er nevnte Ikea-rammemadrass seks år, til den som spurte om levetid på seng.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 19:27   #7
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Altså. Jeg har hatt 120-seng helt til nå, jeg, og det har gått fint med overnattingsbesøk og alt.
Skal sies at de par gangene jeg har vært f.eks. gift og samboer så har vi hatt litt bredere seng.

Jeg syns 120 er litt råflott til en tenåring, men det ble slik hos oss pga flytting og fordi jeg kjøpte ny og litt bredere seng til meg selv.

Forøvrig er nevnte Ikea-rammemadrass seks år, til den som spurte om levetid på seng.

Råflott?

Begge mine (som ikke er tenåringer enda) har 120 rammemadrass. Begge har god plass på rommet.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-16, 22:01   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg syns 120 er litt råflott til en tenåring,

Syns du det er råflott at barn og unge har større senger enn enkeltseng?

Jeg skjønner ikke helt hva som er råflott med det?

Gammel 04-10-17, 10:58   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mi som blir tenåring om en måned har en 90x200 rammemadrass. I tillegg har hun en sovesofa på rommet sitt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 11:01   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og nå ser jeg at jeg har svart på en gammel tråd.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 11:33   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Og nå ser jeg at jeg har svart på en gammel tråd.

Og den som dro den opp driver med reklame?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.