|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva skal jeg gjøre med bildene?Vi har album med bilder av eldste fremt til han ble 2 år, tror jeg, resten av bildene vi har har vi bare digitalt. Det er med andre ord 11 år med bilder som ikke er i album, bare på pc (og ekstern disk). Jeg tror jeg vil få disse i album eller noe nå snart, men jeg vet ikke helt hva eller hvordan.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med bildene?Jeg har to år med digitale bilder som er fremkalt i 'vanlig" format og satt i gammeldagsalbum, og 4 år med fotobøker. Og så mangler jeg noen år fordi jeg ikke får bestemt meg for album eller fotobok. Fotoboken tar minst plass, men det er jo mye koseligere ¨å bla i et album.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med bildene?
Jeg har bruker Apple, fordi det er veldig lettvint. Men for noen år siden brukte jeg Eurofoto/Japanfoto, og var veldig fornøyd med dem.
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med bildene?Vi har også en stor jobb å gjøre med dette.
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med bildene?Jeg bruker FotoKnudsen til fotobøker og er fornøyd med dem. Mulig andre er bedre, men jeg har bare brukt denne. Du kan lage bøker og lagre for å jobbe videre med dem sener. Du kan også velge hvilke bilder som skal med og legge alt direkte inn for så å redigere etterpå. Du trenger altså ikke legge inn ett og ett bilde. Boka har et gitt antall sider som utgangspunkt, men det kan utvides.
![]() |
#9 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med bildene?Jeg foretrekke Japan foto sitt program cewe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjenner meg igjen i dette. Har endel år som er fremkalt også, men ikke satt i album. Årets nyttårsforsett er å i alle fall lage for 2014 og 2015. Men sliter med å velge fotobok eller album... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med bildene?Jeg var hos en venninne fredag kveld. Hun jobber som journalist, men er også en iherdig fotograf og tar mye bilder. Fikk se et par flotte fotobøker hun hadde laget, så det skal bli mitt prosjekt fremover.
![]() |
#12 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med bildene?Jeg foretrekker faktisk fotobok fremfor album.
![]() |
#13 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med bildene?Har brukt Elkjøp og vært veldig fornøyd.
![]() |
#15 |
Librocubicularist
|
Hos Japanfoto kan du laste ned eit program som du jobber i. Du kan og legge til fleire sider.
![]() |
![]() |
|
|