|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerferie i Frankrike i by - tips?Jeg anbefaler varmt den katalanske delen av sørkysten, mot spanskegrensen, men der er det nok best å ha bil.
![]() |
#22 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Sommerferie i Frankrike i by - tips?Jeg anbefaler Collioure, helt mot grensen til Spania. Vi hadde leilighet I utkanten, og hadde mulighet til å gå til restauranter og mindre supermarkeder. Byen har også bystrand, selv om vi hadde leiebil og ofte dro til større sandstrender I nærheten.
![]() |
#23 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Sommerferie i Frankrike i by - tips?Å ja, Collioure!!
![]() |
#25 |
By the Sea
|
![]() Sv: Sommerferie i Frankrike i by - tips?
Fordi vi synes det kan være slitsomt å kjøre masse i ukjent land (nå har vi kjørt mye i England, da, med venstrekjøring), og vi vil slappe helt av og ha gåavstand til alt vi trenger + evt sette oss på tog eller buss på dagsturer.
![]() |
#26 |
By the Sea
|
![]() Sv: Sommerferie i Frankrike i by - tips?Nå ble det Sardinia på oss - men denne tråden vil sikkert være nyttig for andre også + at jeg tar med meg tipsene til en annen gang Frankrike blir aktuelt. Tusen takk for masse innspill!
![]() |
|
|