Sv: Er Toyota Auris noe for oss?
Det er grei høyde under taket bak, det er et pluss, og det er nok med plass til en voksen (men ikke romslig) i de to baksetene, men midtsetet er trangt - til en voksen.
Jeg synes det er god lastekapasitet i den! Spesielt med lastenett så man kan laste i høyden og vite at det holder seg på plass.
Jeg synes ryggekameraet er supert, samboeren min kan ikke fordra det og synes bilen er veldig vanskelig å rygge fordi hekken er så høy på den (stasjonsvognen altså) og utsikten bakover ifm rygging er dårlig gjennom bakvinduet. Han synes også det er vanskelig å se dødvinkelen i bilen, mens jeg ikke har det problemet i det hele tatt. Vinduet i baksetet er litt høyt, lillegutt ser fint ut av det men jeg vet ikke hvordan det er ift et mindre barn (han er 13).
Det er en "sette seg ned i"-bil ift førersetet, setene er relativt lave - det liker jeg, samboeren min liker det ikke, han er i det hele tatt ikke veldig fortjust i bilen min 
Vær obs på redusert tauekapasitet på hybriden, og at hengerfeste er tilvalg på alle modeller.
|