Sv: Sprukket skjerm og halvdruknet iPad mini, skifte?
Mens den har ligget i vesken min i dag har glasset sprukket på et annet sted også, så hvis den skal sprekke opp på tvers hver gang den blir utsatt for forflytning og temperatursvigning varer den hvertfall ikke lenge gitt.
Har fått tips om et sted på Metrosenteret, så jeg skal ta meg en tur innom der i løpet av uka.
Hun som eier denne iPaden har spinket og spart til denne, og det tok ganske lang tid fordi hun ville ha den med 64gb nettopp fordi hun visste at dette var den ene iPaden hun kom til å kjøpe seg, og kommer ikke til å få byttet ut til en nyere modell uten å måtte spare hele beløpet selv, og med den "tabbekvoten" hennes på andre ting kommer ikke det til å skje at det dukker opp nok penger de neste fem årene til ny iPad, det er for mange andre ting som står på listen over ting hun både trenger og ønsker seg før den tid, og i vår verden er det helt og fullstendig uaktuelt å skifte til nyeste modell, vi har dingser til de blir brukt opp, til nød kan man oppgradere hvis det står småsøsken i kø som kan overta den gamle, så derfor spleiset vi på den hun har nå, hvis ikke hadde hun måttet bruke enda ett år på å spare til den.
Så derfor syns jeg det er greit å fikse denne, hvis jeg finner en sjappe folk har god erfaring med.
|