Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

SAS til Florida - hvor lang tid i immigration osv i NY?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-16, 20:13   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS til Florida - hvor lang tid i immigration osv i NY?

Det er litt pain det der. Det kan gå greit, men ofte gjør det jo ikke det. Jeg flyr av og til til Houston via Newark, og har da to timer og fem minutter på å rekke det. Jeg har to ganger mistet flyet videre. Det går et fly en time senere, og spenningen ligger i om det er fullbooket. Det kan være aldri så mye andres ansvar å få deg videre, men det hjelper jo lite når det er fullt. Jeg har reist med businessbillett og gullkort, og da klarer de å fikse plass. Nå skal jeg over på økonomi og med to barn - da er jeg veldig mye mer nervøs. (Men samtidig for lat til å booke flyet etter, for da risikerer vi å måtte vente lenge på flyplassen. ) Så det spørs jo litt hvor krise det er å måtte vente til neste dag.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.