|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?Vi skal lage et innhuk i veggen i gangen som blir 170 cm i lengde. Vi funderer på hvor dyp den må være?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?Ok, så hvis vi legger inn 57 cm (pluss skyvedørene), så bør det gå nogenlunde bra. Må sjekke litt hvor mye dørene bygger da. Kjipt å bygge alt ferdig for grunt liksom.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?Jeg har villet fått det så dypt at det går elfahyller/trådhyller fra IKEA i - slik at man har mulighet i alle fall.
![]() |
#5 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?Legg inn 60 cm dybde, skinna utenfor dette.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?Ok ok ok, jeg hører på dere! Vi legger inn 60 + dørene.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?Vi har 90 cm, og det er digg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?Vi har 60cm og det er helt passe.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?Den må være dypere enn kleshengerene.
![]() |
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?IKEA har garderobeskap der man henger jakkene utenpå hverandre. Om dere skal ha hyller og kan bruke den varianten trenger du ikke 60. De skapene (pax) er vel 37/40?
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?
Ja, men man utnytter plassen dårlig, greit hvis man ikke kan ha dypere skap, men anbefales ikke helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?
Vi hadde det der vi bodde tidligere, smal gang = perfekt med smalt skap. Vi kommer til å gå for tilsvarende løsning her også. Men vi har mulighet til å oppbevare yttertøy som ikke er i stadig bruk andre steder. Som hovedgarderobe er det muligens mindre egnet.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor dyp må en skyvedørsgarderobe være?Vi har plass til 60 altså, jeg bare ville vite eksakt hva vi måtte ha.
![]() |
|
|