|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() StrikkedilemmaJeg trenger hjelp. Jeg holder nemlig på med et strikkeplagg som jeg er så le-he-hei av, men det kommer til å bli fint når det er ferdig. Jeg har vært streng med meg selv og sagt at jeg ikke skal kjøpe nytt garn og begynne på noe nytt før denne er ferdig. Men nå skal jeg ut på en lang reise, og dette plagget er ganske stort å ta med seg siden det bare har to halve ermer igjen, og i tillegg røyter det.
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StrikkedilemmaJeg hadde valgt B, men jeg er ganske utålmodig.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: StrikkedilemmaTa med plagget og strikke det ferdig. Hvis du er supereffektiv på reiseveien ned er belønningen å få kjøpe nytt garn og begynne på nytt, morsomt strikkeprosjekt. Hvis ikke blir du uansett ferdig. Ihvertfall hvis du får noen til å gjemme telefonen din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: StrikkedilemmaJeg strikker sokker når jeg er på reise, nettopp fordi det tar så liten plass.
![]() |
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
![]() Sv: Strikkedilemma
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: StrikkedilemmaSokker strikker mammaen min til meg. Jeg kan til nød hekle noe, men det vil nok på et vis føles som et nederlag, siden jeg bryter løftet til meg selv om å bli ferdig med den hersens jakka.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: StrikkedilemmaB, definitivt. Man skal tross alt kose seg med strikkingen. Du kan strikke ferdig den jakka du allerede har påbegynt når som helst |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Tydeligvis ikke.
![]() |
#14 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: StrikkedilemmaB! Det skal jo være moro! Greit med to prosjekter å veksle mellom når du kommer hjem også.
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Poeng. Og da slipper man å falle for fristelsen å strikke korte ermer på en tykk genser.
Takk, da skal jeg stikke innom der.
![]() |
#16 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: StrikkedilemmaJeg tenker at du skal gå for løsning bc: Kjøp garn til nytt prosjekt, strikk ermer på turen, kjøp nytt spennende garn i Stockholm og la det ligge til pynt eller i skapet fram til du har strikket ferdig det opprinnelige prosjektet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Søt og rar
|
![]() Sv: StrikkedilemmaB!
![]() |
#18 |
geskjeftig
|
![]() Sv: StrikkedilemmaHeilo sa det jeg ville valgt.
![]() |
#19 |
geskjeftig
|
![]() Sv: StrikkedilemmaOg jeg skjønner ikke at dere holder ut å strikke mange ting på en gang. Da blir de jo aaa-aaa-aaaldri ferdige! :utålmodig:
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: StrikkedilemmaMan må elske det man holder på med litt. Ellers blir det ikke fint |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|