|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?Hvis jeg kjente partneren til min venn/venninne litt, og forsåvidt kunne tenke meg å ha vedkommende der, kunne jeg sagt ved invitasjonen at "det er hyggelig hvis h*n har lyst til å være med, men dersom h*n ikke har så lyst til å komme på en fest med så å si bare fremmede, så skjønner jeg det godt, så det er helt opp til dere".
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?
Han er superhyggelig, men jeg tror kanskje han vil syns det er litt rart å bli invitert? Ikke helt sikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?Min første tanke var at enten inviteres alle med partner eller ingen, men så begynte jeg å tenke på alle 40-årsfestene jeg har vært på og ser at det ikke er slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?Jeg synes det er helt greit å invitere vennepar og ikke partner til kollega ol. For egen del er det en del venner det vil være unaturlig å invitere uten partner, begge er gode venner. Mens for kolleger har jeg ikke nødvendigvis møtt partner og da er det naturlig å invitere uten partner. Det blir noe annet i mer formelle sammenhenger som feks et bryllup. Da hadde jeg invitert partner til kolleger også. Det blir også noe annet hvis en er uten parter og resten er med. Det høres ut som om du har en god miks til din fest.
![]() |
#5 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?Jeg synes det er helt ok både å bli invitert alene (til personer jeg jobber med eller kjenner privat), og det er selvsagt like ok at mannen blir bedt alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?Jeg har vært i mange feiringer der det har vært invitert både par og venninner uten følge, og syns ikke det er det minste merkelig. Jeg inviterte ca 50 da jeg feiret rundt tall, og jeg måtte begrense antallet utover dette. Hvis jeg skulle invitert alle med følge måtte jeg utelatt mange jeg egentlig hadde lyst til å invitere. Så det endte med at endel venninner ble invitert uten mann - jeg inviterte bare de mennene jeg kjenner best og omgås. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|