|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
| Se resultatene: Hvilken genser skal jeg strikke til meg selv? | |||
| Islandsk genser med geometrisk mønster i grønntoner blir superlekkert! |
|
7 | 16,28% |
| Nei, du må velge islandsk genser i jordfarger og mer organisk mønster. |
|
25 | 58,14% |
| Hallo, det er selvsagt den med mønsterstrikk du skal prøve deg på nå. |
|
10 | 23,26% |
| Vimpelgenser er bare SÅ deg. |
|
2 | 4,65% |
| Kan du slutte å mase på oss om garn og alpakka og tweed? Just shut it! |
|
1 | 2,33% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 43. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Nå vil Hiawata ha en vimpelgenser, så da får jeg i allefall strikke den, så kan jeg arve den.
|
|
|
#23 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Nr 3! Jeg likte den så godt etter den forrige tråden at den har blitt flyttet opp til toppen av listen og blir neste prosjekt når jeg er ferdig med det jeg holder på med nå.
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?
|
|
|
#25 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?
Så nydelig den var.
|
|
|
|
#26 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?
Der er lett Lopi jeg har brukt.
|
|
|
#28 |
|
stoffavhengig
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Afmæli er utrolig kjapp og enkel å strikke.
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?OK, jeg tror jeg har bestemt meg. Siden Hiawata ønsker seg vimpelgenseren og jeg kommer til å arve den en dag (vi er like høye nå), så går jeg for Afmæli, den som Frøydis også har strikket.
|
|
|
#31 |
|
stoffavhengig
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Hva med grønn hovedfarge og lys beige og lys grønn i mønster?
|
|
|
#33 |
|
Søt og rar
|
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Jeg ville sett på ravelry, om andre har strikket det mønsteret i tweed. Er du sikker på det vil bli fint i det garnet? Kjenner jeg er litt skeptisk. Men kan selvfølgelig ta feil/smaken som banken osv.
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Nei, garnet er såpass nytt at ingen har strikket noe særlig i det. Men hvorfor skulle det ikke funke? I mønsterheftet for garnet har de en genser i samme type mønster, men jeg liker ikke fasongen.
|
|
|
#36 |
|
Søt og rar
|
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?
Jeg tenkte tweed generelt, ikke akkurat det garnet. Jeg så kjapt på ravelry og der er det stort sett brukt klare farger. Finner én i tweed - en som en ingerfuru har strikket, og den synes jeg er blant de mindre fine, rett og slett på grunn av det ruskete inntrykket i fargeovergangene. Jeg ville strikket en annen genser i det garnet (som jeg sikler på selv).
|
|
|
#38 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Måtte inn og titte på de ulike, det hadde jeg ikke tenkt på å gjøre. Da fikk jeg jo masse fargeinnspill. To av genserne i originalgarnet er jo også litt melerte, den i grå og den i grønt.
|
![]() |
|
|