Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kjøpe iPhone – hvor og hvilket abonnement?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-16, 11:18   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpe iPhone – hvor og hvilket abonnement?

Jeg begynner snart i ny jobb, og mister da jobbtelefonen min, så jeg må kjøpe meg min egen.

Jeg har nå en iPhone 5s, og kunne tenke meg det samme eller nyere. Jeg har de siste årene hatt telefon gjennom jobben, så jeg aner ikke hva som finnes der ute om man må kjøpe selv. Er noen butikker billigere enn andre? Hvilket abonnement trenger jeg? Jeg ringer lite, men sender en del sms-er og ønsker ikke å være veldig begrenset i datatrafikkbruken.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 11:22   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe iPhone – hvor og hvilket abonnement?

Ah. Men kjøper jeg da telefonen på nett? Ikke i fysisk butikk?

Gammel 02-03-16, 11:24   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt Netcom, OneCall, Chess og et eller annet jeg ikke husker navnet på, men ble ikke fornøyd før vi byttet til Telenor. De andre kan si hva de vil, jeg har langt bedre og langt mer stabil dekning nå. Jeg husker ikke hva som var verst av OneCall og Chess, men jeg var stadig uten dekning med begge. Mannen min må ha Telenor pga jobben, og eldstemann har kontantkort. Men han kan alltid ringe/sende melding til oss, med FriFamilie.

Gammel 02-03-16, 11:30   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Mannen har telenor hos oss, eldste har Djuice, som jo også er Telenor. Djuice var litt billigere mener jeg å huske, og mms var inkludert, det var det ikke hos telenor. Tror hun har 3gb data til 249, eller noe.

Jeg har TDC gjennom jobben, men de tror jeg bare har bedriftskunder.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-16, 11:37   #5
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Chess bruker Telia (NetCom) sitt nettverk. Jeg er fornøyd kunde. Hadde på et tidspunkt et abo som tok høyde for mye mer datatrafikk enn jeg brukte, og de foreslo faktisk å gå ned til et rimeligere et. Poeng fra meg der, altså!

Hvis du vil ha Telenor anbefaler jeg TalkMore som er deres lavprisvariant.

Gammel 02-03-16, 21:38   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Chess bruker Telia (NetCom) sitt nettverk. Jeg er fornøyd kunde. Hadde på et tidspunkt et abo som tok høyde for mye mer datatrafikk enn jeg brukte, og de foreslo faktisk å gå ned til et rimeligere et. Poeng fra meg der, altså!

Hvis du vil ha Telenor anbefaler jeg TalkMore som er deres lavprisvariant.

Me har Hello som kjører på Telenor sitt nett, men dei har lavere prisar. Særs nøgd både med dekning og abonnement.

Gammel 02-03-16, 22:57   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne du få kjøpe ut telefonen som du har nå? Det har vært mulig hos mine tidligere arbeidsgivere.

Gammel 02-03-16, 23:01   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg har spurt, men det er ikke lov. Om det er fordi det er staten eller pga. den ekstra sikkerheten her jeg jobber, vet jeg ikke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.