|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Helsorte joggesko med god nok demping til løpingJeg er på jakt etter Helsorte joggesko med god nok demping til løping. Har sett på Nike airmax, men får ikke tak i om disse faktisk egner seg til køping på asfalt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løpingJeg ville gått i en sportsbutikk og fått anbefalt et par gode joggesko som passer din fot og tyngde og løpestil. Og hvis du går på en med godt utvalg, så har de kanskje noen i sort, men er det virkelig den viktigste egenskapen med løpeskoene du vil ha? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løping
Airmax er vel helst motesko, ikke løpesko. Ellers er jeg enig med Lilletrille. Jeg har de mest glorete løpeskoene like ever, men det var de som passet mine føtter. Jeg skulle gjerne hatt sorte, men den gang ei.
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løpingSkechers go run får du i svart. Jeg er fornøyd med mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løpingNoe sånt:
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løpingAdidas ultra boost. Det er de beste løpeskoene jeg noen sinne har hatt.
![]() |
#7 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løpingIkke helt sorte, men vil anbefale disse. http://www.getinspired.no/asics-fuze...page-category1
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løpingDu får Under Armour joggesko som er helt sorte. Jeg kjøpte et par i dag, så har ikke testet dem, men de ser fine ut og kjennes behagelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løpingDe kan være så fine de vil om de ikke passer foten din, tenker jeg - Nå er det jo mange sorte sko som finnes. (i tillegg til de som ser ut som en regnbue har kastet opp...) - så jeg antar du har gode odds. Jeg kjøpte meg sko som var feil til min løpemåte og fikk utrolig ubehag under foten ved kort løping- spesielt på asfalt.....
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løpingTakk for gode tips, kom gjerne med flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Helsorte joggesko med god nok demping til løpingAsics gel-kayano er veldig gode løpesko. De kommer i mange farger, også i helsvart. Jeg kjøpte et par for noen år siden, men så de i butikk nå nylig også.
![]() |
|
|