|
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() ![]() |
![]() Kioskvarer på turnering for barn og ungeVi skal arrangere ei turnering for barn og ungdom, alderen 6-17 år. Turneringen går over 2 dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeNudler pleier å selge mye. Sånne begre man heller kokende vann oppi. Da må du h vannkokere.
![]() |
#5 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeNudler, sjokolade, påsmurte baguetter og frukt tror jeg vil slå an. Og du kan ikke droppe vafler altså!
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeEr det eneste kiosken der? Eneste plassen man kan få både drikke, mat og snacks?
![]() |
#8 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeOg dersom dere handler gjennom Bama og får tilbake 60 prosent, så har de mange ulike små begre med oppskjært frukt.
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og unge
Ja, bortsett fra de typiske automatene som har div utvalg av brus og sjokkis. Så er det en REMA 200 m unna, men den er ikke åpen på søndagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeJeg ser ikke problemet med vafler. Skal man stå i kiosken uansett kan man like gjerne steke vafler, det er veldig populært og drar inn mye penger i forhold til hva det koster. Ferdige vafler er absolutt ikke det samme, og det er det heller ikke like god fortjeneste på.
![]() |
#11 |
Rockesøster
|
Men å stå i flere timer i vaffelos er mildt sagt slitsomt og kvalmende.
![]() |
#12 |
Ute av drift
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeDe ferdige vaflene vi selger i fotballkiosken er absolutt på høyde med nystekte vafler.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeJeg slår absolutt et slag for sunnere kioskmat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Semiaktiv
Jeg har da gjort det flere ganger jeg, uten problem. Det går helt fint en sjelden gang, hvis man vil. Hvor mange timer av livet er det snakk om å holde ut liksom.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 06-03-16 kl 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rockesøster
|
Jada, klart det.
![]() |
#16 |
Semiaktiv
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeJa ja, vi har vel bare ulik terskel for hva som oppleves som uutholdelig. Det er ikke det morsomste jeg vet akkurat, men jeg overlever det glatt, når det går til en god sak. Det er snakk om en sjelden gang. Jeg kommer på mange ting jeg opplever som mer uutholdelig enn det altså.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 06-03-16 kl 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute av drift
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeJeg ser ikke noe poeng i å stresse med vaffelsteking og utsette seg for ubehaget ved vaffelos, når ferdigvafler er så gode som de er.
![]() |
#18 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeMine unger ville spist det. Pizzasnurrer og toast tror jeg det kan gå en del av.
![]() |
#19 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeSynes utvalget dere hadde i utgangspunktet er bra.
![]() |
#20 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kioskvarer på turnering for barn og ungeJeg har villet satse på færrest mulig ting som må fikses etter at man har kjøpt. Gitt at fem vil ha toast samtidlig, vil det være dårlig bruk av tid. Heller påsmurte baguetter, tenker jeg. Nudler er poppis, men det er fryktelig irriterende om noen setter igjen boksen med "vannet" i - det blir lett søl.
![]() |
|
|