Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva betyr kvinnedagen for deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-16, 18:21   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betyr kvinnedagen for deg?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

JA!! Hva ER dette med at "i dag skal kvinnene hylles"?? Jeg vil ikke hylles!! Jeg vil ha respekt og samme muligheter og verdi som en mann.

Jeg opplever gratulasjonen og "hyllingen" som en gest til alle kvinner som har kjempet - og fremdeles kjemper for kvinnesaken.

Det får da være måte på hva man skal bli snurt for ...

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 23:48   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg opplever gratulasjonen og "hyllingen" som en gest til alle kvinner som har kjempet - og fremdeles kjemper for kvinnesaken.

Det får da være måte på hva man skal bli snurt for ...

Hvorfor får det være måte på? Jeg opplever det helt fjernt at majoriteten ser ut til å feire dette som en ekstra morsdag så og si, på lik linje med damenes tale. Artig og gøy, men lite mer. Uten substans whatsoever. Gratulerer meg her og der, og hvis man kommer inn på likedtilling og harde fakta så møtes det "må kvinner og menn bli så fordømt like". Det må jeg da få mene noe om.

Blir som caroline berg eriksen sin kronikk om de sure feministene som ødelegger for likestillingen. Gud forby at kvinner skal være ekle og sure, lizm.

Gammel 09-03-16, 05:31   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Blir som caroline berg eriksen sin kronikk om de sure feministene som ødelegger for likestillingen. Gud forby at kvinner skal være ekle og sure, lizm.

Jeg har ikke lest denne kronikken, og akter heller ikke å gjøre det, men jeg synes fremdeles det er smålig og merkelig å bli snurt over hurrarop og gratulasjoner på kvinnedagen. Så får det heller stå til at enkelte da setter meg i bås med nevnte dame, lizm.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.