Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kutyme på spa

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-16, 10:44   #22
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Etterhvert, ja. Først var det mer "hadde jaggu vært bekymra om det var MIN unge" og sånn. Mulig det var derfor reaksjonene kom.

Ja, men jeg hadde jo vært bekymra om det var datteren min jeg. Eller sønnen min. Det hadde jeg faktisk. Og jeg hadde kommet til å snakke masse om det. Og jeg synes det er rart at dere ikke hadde vært det. Og jeg tror at det godt kan skje med mine barn også, men jeg hadde vært bekymret. Ikke tvil om det. Hva når de begynner å studere? Kommer de til å være i fellessauna dersom de egentlig ikke vil? Selv om de andre vil komme til å synes at man er prippen? Spesielt jenter er veldig utsatt for overtråkk over grensene sine.

Trenger ungen støtte på at det er helt greit å fremstå som prippen? Ja, det kan det være at man bør støtte på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.