|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vugge eller noe lignende for smårollinger/store babyer?
Ja, kjempefin.
Sist redigert av Niobe : 08-03-16 kl 14:43. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vugge eller noe lignende for smårollinger/store babyer?Her sover mini i slyngevugge. Den er gull, men funker vel ikke når de blir større. Legger babynestet i vugga, og i stativ henger den ikke høyt over gulvet.
|
|
|
#25 |
|
|
Jo, gjett om. Men derfor jeg tenker at den kan henge lavt, med tykt flossteppe under? I hjørnet på stua, så kan jeg rugge med foten mens jeg jobber. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
I mål
|
Jepp, det burde gå ja, da har man jo kontrollen på om hun hopper ut. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vugge eller noe lignende for smårollinger/store babyer?Min sovende baby ligger 37 cm over gulvet i vugga nå. Og når han våkner, vugger han seg selv i søvn.
|
|
|
#28 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, den hang bare så vidt over gulvet. Foten min viser på bildet. Minsten er 9 måneder på bildet, og kunne både sette seg opp og reise seg opp.
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vugge eller noe lignende for smårollinger/store babyer?Jeg hadde samme som Niobe til eldstemann, men han klatret tidlig ut av den. Han var uansett ingen sovebaby. Til andremann hadde jeg slyngevugge, og den sov han godt i helt til han ble avhengig av å ligge med armene ut, det var det ikke plass til. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Vugge eller noe lignende for smårollinger/store babyer?Nå har jeg lett nettet rundt etter brukte hengevugger, men no luck, så i går bestilte jeg Natures Way slyngevugge med kokosmadrass fra purebaby.dk. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ad astra
|
Sv: Vugge eller noe lignende for smårollinger/store babyer?Jeg mener virkelig ikke å ødelegge håpet, men her i huset holdt vugging ett par ganger til hun var lei, så var det utelukket som dagsovingsmulighet....
|
![]() |
|
|